niedziela, 31 sierpnia 2014

Nowości sierpnia, czyli kolejny post tasiemiec

Na początku wszystkiego najlepszego dla wszystkich Blogerów z okazji naszego święta : *

W tym miesiącu na bieżąco robiłam zdjęcia rzeczom, które do mnie wpadły, dlatego są różne tła i różne oświetlenie, no cóż : ) W tym miesiącu byłam twarda i nic nie kupowałam, no dobra do ostatniego miesiąca, wtedy uległam wszystkiemu.. Nawet nie pomagał fakt, że kilka rzeczy wygrałam no i moja mami bawiła się w świętego mikołaja (Powtarzam to jeszcze raz mam najlepszą mamę, która czyta mi w głowie). No dobra ciekawi co kupiłam w sierpniu? : )

Zacznijmy od wygranych:

Poszczęściło mi się u dziewczyn z goodtotry i wygrałam te śliczne pastelowe lakieraski. Fioletek już miałam na pazurach i liczcie, że wam go pokażę. A truskawkowy zmywacz do paznokci jest cudowny! Kocham go ! No i cudownie pachnie! <3

U siouxie wygrałam nagrodę pocieszenia <3 Więc po egzaminach będę chodziła w różowych włosach. Obiecuję! <3

W sierpniu też doszła do mnie paczka ambasadorska od Schwarzkopfa, a w niej farby (żadna w moim kolorze), dwa szampony, które już dostałyśmy ostatnio (obydwie masakry, ale o drugim wam jeszcze napiszę...) I jeszcze kilka produktów, które będę za niedługo testować : )



Gotowi na prezenty od mojej mami aka święty Mikołaj? : )

Wracałam do Krakowa i poszłyśmy zobaczyć, czy nie ma mojego ukochanego podkładu z Celi, no cóż był, więc mama mi kupiła dwie tubki, w dodatku doszły dwa lakieraski, zestaw maybelline (tusz+błyszczyk za 5 zł!!!) no i rozświetlacz, który jest cudem!

Druga wizyta w domu i powrót do Krakowa, spowodował zakupy w Hebe, no i mama powiedziała, że mi kupi <3
Aaaa i jeszcze z racji mojego uwielbienia w żelach, dostałam taką o to ślicznotę. Pachnie cudownie!
Trzecia wizyta w domu spowodowała nowości z racji, że nie mogłam dostać ich w Krakowie, a mama na chybił trafił mi kupiła kolory. No cóż zgadła, które kolory chciałam (czyta mi w myślach, ja wam to mówię!)

 No i trzeba było coś też samemu kupić, zrobiłam dwa zamówienia w Stanach, które dopiero dojdą kiedyś do mnie, ale to w innych nowościach zobaczycie : ) To co innego przyszło do mnie w tym miesiącu?

Początek sierpnia poskutkowały zakupami w Zielonej Mydlarni w Katowicach  i to miały być pierwsze i ostatnie zakupy, no cóż....

Wyczekane pudełko Full-Mellow, oh jak ja te woski kocham!

Zamówienie z Ewa&Ja, no cóż Essie za 7,90 kazało mi zamówić dwa egzemplarze i 3 lakiery Denesy, każdy po 3,90 <3 W paczuszce dostałam kilka próbek perfum, no i  zakochałam się w tych męskich <3

Promocje w Super Pharm poskutkowały nowościami w moim włosowym arsenale : )

Napis Limited Edition powoduje, że kolejne żele w kolekcji muszą się znaleźć...

 Jadąc z Krakowa do domu, miałam przesiadkę. No a, że niedaleko dworca w Katowicach jest  Zielona Mydlarnia no to poszłam... Wiecie moment, gdy ogłosili promocję na Organique (już skończona, no i gdy wprowadzili Yankee Candle do swojego asortymentu na stałe - musiałam wykorzystać. No a wcierki to efekt, kończącego się Jantaru : )

W końcu moje szmineczki z Make Up Revolution doszły, niestety jedna nie doszła, a to na nią najbardziej czekałam. Jestem strasznie zawiedziona jedną szminką i nie wiem jak to możliwe, że jedna seria a takie różne szminki mogą być...O tym przy okazji będzie.

 Moje nowe zapachy:

Nowa miłość to Village Candle, dostępne TUTAJ, to głównie odpowiedniki Yankee Candle niedostępnych w Polsce, lub tych wycofanych. Ja jestem po paleniu już drugich i powiem wam jedno - nie sądziłam, że na balkonie mi aż będzie pachniało <3 Liczcie na to, że wam więcej o nich napiszę! : )Ale to moje nowe uzależnienie <3
Moje zakupy w cozazapach.pl i stacjonarnie w zapachdomu. No cóż, powiem tyle - jestem uzależniona.. Musiałam je kupić, wiecie część jest wycofywana...

A co wam wpadło w tym miesiącu do kosmetyczek/kominków? :) Dajcie znać co was najbardziej ciekawi : ) Aaaa i napiszcie mi, czy byście chciały posty o zapachach, bo mam ich już całkiem sporo no i może bym komuś pomogła w wyborze? : )

56 komentarzy:

  1. woooow ile nowosci :)) taa mam to skarb !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :) muszę sobie sprawić tą maskę do włosów organique, woła do mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam oczopląsu!! :D Lakiery z Denesy łudząco przypominają te cudeńka z Ciate <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wo, ile nowości:) Jestem ciekawa szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle u Ciebie same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa która ze szminek okazała się bublem bo planuje je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No trochę tego jest:D z linii anti age mam masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stuuf :D Poczekaj na fanty ode mnie we wrześniu hue hue :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg! Ile nowości :D Widzę, że i Tobie w tym miesiącu się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nowości! Zgadzam się, jeśli chodzi i rozświetlacz z Bell ;) Widzę, że napad na Biedre był ;)
    Ja czekam na recenzję tych pomadek z MR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę ci się tego uzbierało. :)
    Bardzo ładnie wyglądają lakiery z Densy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem cienia z Catrice - mam inny odcień i bardzo go lubię, więc zastanawia mnie jak wypada ten jasny. Daj też koniecznie znać co jest nie tak z tą pomadką z Makeup Revolution, bo chciałam kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, ile tego! Ja po Twojej recenzji zamówiłam sobie pudełeczko od Full Mellow z peelingiem, maską i witamina C. W masce się zakochałam!

    Szmineczki z MUR mam i to w odjazdowych kolorach. 5 zł a tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wygranych, od dłuższego czasu mam chrapkę na tinty

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy ;) bardzo fajne kolory farby (nie te blond tylko kasztanowe) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I Ty mi Kochana mówisz, że ja poszlałam? :) Oczywiście narobiłaś mi ochotę na kolejne kosmetyki! Mieć taką mamę - prawdziwy skarb!
    P.S. Moja mi tylko lakiery podkrada, ale że ją kocham to ma rozgrzeszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile cudowności!
    Ciekawią mnie te nowe świeczki Village Candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O maatko ile tego tu jest! same wspaniałe rzeczy! a mamę to masz genialną!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudowności. Na ten rozświetlacz z Biedronki skusiłam się i ja, na zapas wzięłam nawet 3, tylko tyle ich zostało na półce

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamo..... ja też chcę tyle kosmetykóóóóów.........:D
    PS. Fajny ten sklep Ewa i ja! Chyba tam trochę poszperam...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile wszystkiego :) A Essie naprawdę tanio kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja we wrześniu muszę się pozbyć masy kosmetyków :P o dziwo w sierpniu mi dużo nie wpadło... tzn nie dużo jak na mnie :P A jeśli chodzi o woski, to muszę zrobić zakupy, bo zapasy się skończyły !

    OdpowiedzUsuń
  23. *ojezu* widzę samplery tej nieznanej firmy! *.* Lecę popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie mogę znaleść nigdzie tego podkładu z celii -,- :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zamówiłąm 10 wosków YC :D huehuehue :D
    ile wspaniałości ;D
    masz super mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ dobroci Ci wpadło :) piękne odcienie Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ile nowości :) Gratuluję wygranych i zaciekawiły mnie Village Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ile wspaniałych kosmetyków.
    Ja bym farby braz przyjeła hi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki ty jesteś rozbójnik :D a mówisz, że oszczędzasz hahahha

    OdpowiedzUsuń
  30. zaciekawiłaś mnie strasznie full mellow i tymi woskami village! pierwsze slysze! musze sie kolo nich zakrecic :D

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę wypróbować te podkłady w takim razie a ciekawa jestem bronzera z miyo daj znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj coś czuje, że w domu przybyło sporoooo nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czekam na post z szminkami z Make Up Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szalona... ;)
    Co do YC to szkoda, że wycofali november rain :( to był mój ulubieniec... gratuluję tylu wygranych (a ktoś narzekał ostatnio, że nie ma szczęścia :P)
    Czekam na recenzję kosmetyków babuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. imponujące zakupy, ja Village Candle póki co upchałam do pudełeczka bo nie mogę się zdecydowac która świeczusię mam odpalić. Chyba dokupię więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To się nazywa wysyp dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ile nowości, wow! ;)) szczególnie czekam na recenzję Glis Kur bo kusi mnie ta seria ;) no i Essie za 7,90 - ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. wow. dużo tego. a ja myślałam że to ja w sierpniu zaszalałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne nowości, a przede wszystkim woski! Filtr do twarzy AA bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oooo też chcę taką mame!:D Nie dostałam od niej żadnego kosmetyku:( Ale nie jest źle:D Dziecię w drodze więc dostanę od niej łóżeczko:D Wracając do zakupów, może wpadnie Ci coś u mnie w wyprzedaży w oko więc zapraszam:) A kilka nowości, które zagościły u Ciebie również wpadły mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  41. woski, woski i jeszcze raz woski:D moja też mi czyta w myślach:D Mamy tak mają :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mogę, ile Ty tego masz!!!! :O A wszyscy mi mówią, że ja mam za dużo kosmetyków hahaha :D Te woski mnie bardzo zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale dużo nowości, także kocham świeczki, te z Yankee Candle muszę w końcu wypróbować! ;)
    Świetny post, obserwuję i zapraszam do mnie ;) http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW - ileż fantastycznych NOWOŚCI - nie wiem co w pierwszej kolejności bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. woww, bogaty sierpień, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Daj proszę znać jak sprawują się lakiery Danesy, parę kolorów wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń