sobota, 2 sierpnia 2014

Relacja ze spotkania w Starachowicach

Jak wiecie w zeszłym tygodniu byłam w Starachowicach na Spotkaniu. Mogłam poznać naprawdę cudowne dziewczyny, które zarażały uśmiechem! I naprawdę dziękuje Justynie, że mnie zaprosiła <3 Wakacje to jedyny czas, kiedy mam wolne weekendy, bo niestety od października weekendy przeznaczone są na szkołę kosmetyczną z małymi wyjątkami : ) Z samego rana razem z Anią pojechałyśmy do Starachowic. Jak na zakupoholiczki przystało nie ominęła nas wizyta w galerii handlowej i zakupy też tam poczyniłam, ale ubraniowe (jeśli byście chciały kiedyś zobaczyć nowości w szafie to dajcie znać : ) Celem naszego spotkania oprócz poznania siebie nawzajem była pomoc Małgosi, która jest córeczką Ani Gugały.

Cała nasza dziesiątka spotkała się w Kawiarni Kaffka w Starachowicach. Na samym początku swoją prezentację miała Pani Dagna z Soraya i przedstawiła nam nowości marki, które poniekąd już poznałam na własnej skórze : )

 (Te kolorowe żele mają takie cudowne zapachy!!)

Kolejnym przedstawicielem był Pan Jacek z Futurosa, który opowiedział nam głównie o marce La Rosa, ale też o innych, które znajdują się w katalogu firmy. Bądź co bądź ja już długo zachwycałam się cieniami mineralnymi i pędzlami La Rosa na innych blogach.
Czy wy widzicie te cudowne kolory cieni? Nawet z tyłu jest podkład mineralny, który idealnie pasuje do mnie - będzie mój - no musi!

Oprócz prezentacji, czekały na nas słodkie babeczki (DOBRA PRZYZNAM SIĘ - jako pierwsza ją zjadłam i była przepyszna!!)
 Podczas prezentacji Pana Jacka również mogłyśmy wąchać perfumy, które są w ofercie Futurosy (na zdjęciu widzicie mój Starachowicki zakup i moje pazurki ^^
A tu widzicie wszystkie uczestniczki. Oczywiście jak zwykle - ubrałam się nieodpowiednio do pogody, ale na stronie pogodowej był deszcz w Starachowicach
1. Justyna Trelińska "ORGANIZATOR"
2. Małgorzata Lewandowska - http://margaritkaaa.blogspot.com/
3. Katarzyna Górska - http://mendziorka.blogspot.com/
4. Magdalena Pożoga - http://blizniaczki09.blogspot.com/
5. Anna Gugała - http://blog-dla-kobiet.blogspot.com/
6. Katarzyna Juścińska - http://nafalachistnienia.blogspot.com/
7. Ja: ) - http://rarityikosmetyki.blogspot.com/
8. Magdalena Zdybała - http://magdaikosmetyki.blogspot.com/
9. Magdalena Kruk - http://tococieszy.blogspot.com/
10. Anna Klimas - Barton - http://45stopni.blogspot.com/

Justyna nas nie zostawiła z pustymi rękoma i w moje ręce wpadło kilka naprawdę świetnych rzeczy. No i tadam!
                 Futurosa                                              Hean                                               Virtual
                   TSSS                                              Chantal                                            Lichtena
                    Equilibra                                        Eveline                                        LeFrosch
                       Barwa                            próbki od Justyny                                       Gentle Day


Zaciekawiło was coś szczególnego, za co muszę się natychmiast wziąć? :)

20 komentarzy:

  1. Świetne spotkanie :) Starachowice to moje okolice prawie, niedaleko mam stamtąd od Rodziców :) Pochwal się też zakupami ubraniowymi :) Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WhatsApp 2020 This is a fantastic application and the application that I use the many. The latest WhatsApp 2020 is an useful application for me. WhatsApp 2020 is a great application. WhatsApp 2020 latest Easy to use and excellent for sharing your life with friends and family members

      Usuń
  2. widać ze bylo miło.
    z lakieru Hean powinnaś być zadowolona,mialam i przez dluzszy czas byl moim ulubiencem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne spotkanie :)
    a jeśli chodzi o kosmetyki to jestem ciekawa produktów soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będziemy miały okazję spotkać się w Warszawie :)
    Śliczną masz tą sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ślicznie wyglądałaś <3 ;* słodko : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spotkanie! Ale miałaś cudnego kiciusia ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, pokazuj te zakupki ubraniowe! :D Ja jestem ciekawa :) Widzę, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrosze Wam tych spotkan! :) Slicznie wygladalas, a zakupy pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Soraya widzę wszędzie się pokazuje, do nas nie chcieli przyjechać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba, nie możesz przeżyć, że nie dostałaś nic z soray

      Usuń
  10. Świetnie, że przyjechałaś do Starachowic! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać spotkanie sie udało :o) Świetne prezenciki :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zazdroszczę spotkania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to spotkanie :) Ale miałaś uroczą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że dobrze się bawiłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie było, no nie? :D Trzeba się jeszcze gdzieś wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się,że Cię poznałam i mam nadzieję,że do zobaczenia niebawem :):*

    OdpowiedzUsuń