poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Relacja ze spotkania blogerów urodowych w Katowicach

W zeszłym tygodniu udało mi się spotkać z blogerami urodowymi w Katowicach. Jak wiecie Śląsk jest mi bardzo bliski, bo to właśnie tam mieszkałam ponad 18 lat swojego życia. Katowice są tym bardziej mi bliskie z racji, że to było moje miasto imprez w czasach licealnych (niestety w Gliwicach nic się wtedy nie działo, a moje kluby pozamykali..) Dlatego cieszyłam się, gdy dostałam szansę poznać osoby u których na blogu jestem częstym odwiedzającym, a w dodatku są z mojego Śląska!

W przygotowaniach podobno pomagała ta śliczna istota! Proponowałam wymianę Alicji, ale się nie zgodziła : c

W sobotę obudziłam się rano i wiedziałam, że muszę szybko się przygotować, bo ok 13 musiałam już jechać, by zdążyć na 15:20 : ) Obładowana karmą dla piesałów i kociałków dojechałam! Z racji, że w ciągu 3 lat wybudowali galerię Katowicką, trochę się pogubiłam, ale trafiłam na miejsce i to jeszcze przed czasem, gdzie z dziewczynami zaczęłam plotkować. Spotkanie odbyło się w Zielonej Mydlarni
No i w końcu się zaczęło!
Każdy z nas się przedstawił (wiadomo Jam kucyk blogosfery ^^)

Potem jedliśmy cudowny tort! Serio tak pyszny, że nawet taki jak ja robię nie jest tak dobry! No i masa cukrowa smakowała jak marcepanowa! Co prawda szkoda było go jeść bo taki piękny, ale by się stopił i co by było : ) Tort zrobiła nam cudowna Pani Tortowa

Kosmetyczne tematy zaczęły się od przedstawienia marki Sylveco, dowiedzieliśmy się co nie co o nowościach, które są w planach w tym roku, mieliśmy okazję zapytać się Pani o nurtujące nas pytania, a na koniec zostało wykonane nam badanie nawilżenia skóry i uwaga mam idealną skórę! Pani z Sylveco była pełna podziwu, że mimo mieszanej cery mój makijaż tak długo się utrzymuje, a skóra jest w tak dobrym stanie i podobno wcale nie widać, że miałam kiedyś problem z trądzikiem. Na pocieszenie mi powiedziała, że chciałaby, by każdy tak racjonalnie podchodził do pielęgnacji jak ja. A więc uczcie się! ^^

Po dermokonsultacji odwiedziła nas Pani Dagna z Soraya, z którą już miałam przyjemność się spotkać. Przedstawiła wszystkim nowości marki, które już testuję : )

Było tak gorąco, że bez papierowych talerzyków, które robiły nam za wachlarze nie dałoby rady ^^

Czas na oddanie prac domowych, czyli face chartów. Wysiliłam się ze wszystkich sił, ale niestety nie wygrałam konkursu : c A do wygrania była odżywka do rzęs ufundowanych przez coloris
To moja praca - zachód słońca : )

A to są wygrane
(urocza praca Kornelki, córeczki Anety: * )

Czas też był też na wymiankę i w końcu nie mam już tylu szminek i pudrów ile miałam - jesteście dumni?^^

Alicja i Łukasz zaprezentowali nam kosmetyki kolorowe marki Eveline, gdzie każda z nas miała możliwość pomacać i sprawdzić sobie każdy z kosmetyków.

Kolejny punkt spotkania to był pokaz makijażu wykonany kosmetykami Kobo. Pod pędzle Alicji dała buzię właścicielka Zielonej Mydlarni - Klaudia : *


W ciągu całego dnia mogłyśmy oglądać i próbować liczne kosmetyki w mydlarni i kupować - oczywiście KUPIŁAM! Bo jakbym mogła nie? : )
Oczywiście paparazzi na mnie polowało no i nie mogłam się ukryć i mnie złapali : )
 


Odbył się też konkurs na najlepsze zastosowanie masła Shea i udało mi się wygrać jedną z nagród od Duafe

Oprócz tego dostaliśmy naprawdę przemiły list od Pani Olimpii z wizaz24, po raz pierwszy spotkałam się z tak wspaniałą rzeczą jak list od jednego ze sponsorów !



Tutaj macie jeszcze filmiczek z całego spotkania co by bardziej profesjonalnie było : ) KLIK

 Na spotkaniu zbieraliśmy karmę i pieniądze dla zwierząt ze schroniska w Rybniku, na zdjęciu poniżej to tylko część co udało się zebrać, ale cieszę się, że zwierzątka będą mieć co jeść
 W spotkaniu brali udział
Ewa:  http://tiki-tiki-kosmetyki.blogspot.com
Paulina http://yzmacosmetics.blogspot.com/
Alicja http://poradnikbezradnik.blogspot.com
Kasia http://kasias1980.blogspot.com
Aneta: http://ipodajtodalej.blogspot.com/
Aja  http://rarityikosmetyki.blogspot.com
Kornelia http://kornylablog.blogspot.com/
Niki http://4cholery.blogspot.com/
Gosia http://poradyherrbaty.blogspot.com/
Alicja http://lusiakowy.blogspot.com
Łukasz http://lukaszmakeup.blogspot.com

Alicja i Łukasz postarali się również jeśli chodzi o upominki i nie wypuścili nas z gołymi rękami - chociaż mogliby mi to pomóc nieść w Krakowie przez miasto !
                      Kobo/Natura                                     Joko                                       May to Be
                     Paese                                      Allepaznokcie                                    coloris
                    Eveline                                       White Flowers                                      Soraya
                   Forte Sweden                               Forte Sweden                                   Pilomax
             Gaj Oliwny                                              Duafe                                           Carmex
                             wizaz24                                                             Sylveco/ZielonaMydlarnia

 Dziękuje Alicji  i Łukaszowi za zaproszenie! I też Klaudii, która nie pozwoliła mi się zgubić wieczorem w Katowicach i odprowadziła mnie na busa : ) I wszystkim dziewczynom za towarzystwo, wachlowanie mnie i pełno śmiechu, co dało mi naprawdę ogromnego kopa do życia : *

46 komentarzy:

  1. Powinnaś zawodowo pozować do zdjęć! Masz takie fajne spojrzenie i w ogóle całokształt, że wypisz wymaluj fotomodelka! :*
    A co do spotkania, to na pewno miło spędziłaś czas i super, że udało się przy tym pomóc zwierzątkom :)
    I upominki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przestań hahahaha aż tak to nie !

      Usuń
    2. Ja też tak uważam!

      Usuń
    3. Jeszcze ją wyciągnę na sesję :D

      Usuń
    4. Alicja wyciągaj koniecznie! Nie może się marnować taki OKAZ :*

      Usuń
  2. ślicznotki! i jaki ładny tort :) marcepan- mniaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie smakowało jak marcepan, a była to masa cukrowa! MISTRZOSTWO!

      Usuń
  3. oo jaaa :) super spotkanie, zazdroszcze :) i to nie tylko prezentów, ale właśnie takiego spotkania :) super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie lubię dlatego spotkania, bo mogę super ludzi poznać i dowiedzieć się więcej niż wiem : )

      Usuń
  4. Wyglądałaś olśniewająco :) Widzę,że spotkanie się udało - to fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? normalnie mi się wydaje, ale dziękuje : *

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. było super <3 zostałam jako ostatnia do samego końca : )

      Usuń
  6. Kolejne kosmetyczne hieny.co Wy robicie z tymi kosmetykami? Chyba mi nie powiesz, ze wszystkie zuzyjesz. Wciaz czekam na spotkanie blogerek bez giftow. Wstydu nie masz dziewczyno, jezdzic po calej Polsce i zwozic wory ksmetykow a pozniej sprzedawac na allegro. Blogerski swiat schodzi na psy. Pazernosc, zachlannosc widze, ze biora gore u Ciebie. Wstydz sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, ale nie wiem do kogo jest napisane, ze sprzedaje kosmetyki, bo chyba nie do mnie. Ja kosmetyków nie sprzedaję, co podkreslałam po raz enty. Widzisz niektórzy jeżdżą na spotkanie po to by się spotkać, niektórzy po to by wziąć gifty. Jak chcesz to chętnie Ci to oddam. A co do spotkań bez prezentów, no cóż ostatnio takie chciałysmy zorganizować i nikt nie mógł o dziwo przyjść. Więc te dyrdymały napisz innym blogerkom a nie mi. : ) A co do jeżdżenia po całej Polsce, naprawdę ? Nie wiedziałam, że ze mnie taka podróżniczka. Lepiej się wstydź tego, że boisz się pokazać kim jesteś. Buziaczki

      Usuń
  7. Ale piękny tort! Wyobrażam sobie, że musiał być niezwykle pracochłonny, skoro ja czasem zwyczajny, nie przyozdobiony niczym torcik robiłam ileś godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój urodzinowy robiłam chyba z 5 godzin, więc jestem do tego pełna podziwu: ) a smakował jeszcze lepiej!

      Usuń
  8. Delikaaaatny ten makijaż, na na pokazie bym poszalała z kolorami właśnie! :D
    Ale widać, że fajne spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę na ten tort, wspominam smak i ... zachciało mi się czegoś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne spotkanie! Torcik pełna profeska, jeszcze nie widziałam takiego wymyślnego! :D A no i zazdroszczę idealnej cery! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spotkanie, a tort bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale torcik :) swietnie ze zrobilyscie zbiorke dla zwierzakow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak fajnie:) to się nazywa miło spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze nie mieszkam w pl , z checia bym sie na jakies spotkanie wybrala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że mimo wcześniejszych zmagań z trądzikiem, teraz nie masz większych problemów ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie, widać że bardzo udane, a ten tort wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To było rewelacyjne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aja prześlicznie wyglądasz w takiej fryzurce jak na tych zdjęciach :) masz bardzo promienną buźkę i powinnaś ją częściej eksponować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tort rewelacyjny! Widać, ze spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna akcja z karmą i pieniążkami dla schroniska :)
    Spotkanie widać,że udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbiórka karm dla zwierzaków -popieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ze zebraliście trochę karmy i dobrze się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki przecudny torcik :) Sama przyniosłabym dużo karmy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za piękne buciki miałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że udało Wam się zebrać karmę dla psiaków ze schroniska :) Świetny gest :)
    Upominki są fantastyczne, miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz piękneeeeee buty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne upominki i zdjęcia ;) Świetnie, że miło spędziłaś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny gest, zwierzaki na pewno zadowolone :)
    ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń