środa, 6 sierpnia 2014

Orly, Cotton Candy

Gdy pokazałam go w nowościach czerwca, dużo z was była nim zauroczona, wczoraj w nowościach również byłyście jego ciekawe, a ja z racji noszenia go prawie non stop postanowiłam go pokazać!

 By lakier ładnie wyglądał trzeba dać 3 cieniutkie warstwy, niestety po dwóch gdzieniegdzie pojawiają się prześwity. Wiecie to może być spowodowane marnymi umiejętnościami malowania : p
 Kolor dla mnie to takie różowe cukierki, albo takie maskotki kucyki dla dziewczynek! Coś wspaniałego, jest tak słodki, że aż mi się podoba!  W dodatku lakier pięknie błyszczy i nie trzeba mu dawać żadnych top coat'ów.
 Zapewne jesteście ciekawe co z wysychaniem. Wysychają naprawdę szybko. Dwie warstwy nakładam w ciągu jednego filmiku na jutjubie i są suche. Na trzecią też długo nie trzeba czekać i dwa filmiki na jutjubie przed snem wystarczają by nie mieć żadnych odcisków od kołdry : )
 Wytrzymałość lakieru aż mnie zaskoczyła, bo gdyby nie to że walnęłam ręką w blat ( co widać na zdjęciu)  byście widziały jaki nieskazitelny jest po 4 dniach noszenia. Ta nieskazitelność u mnie trzyma się do 6 dnia.
 Pędzelek jest długi i wąski, czyli taki jak nie lubię : p Ale przeżyłam i nawet tak źle nie pomalowałam! Butelka jest naprawdę ogromna i nie wiem czy wykończę ją kiedyś, ale za to nie skończy mi się nigdy i będę szczęśliwie mogła nim paznokcie malować do końca życia <3
 Lakier kupiłam na kosmetykizameryki za 9,90 zł, co naprawdę jest świetną ceną za taką jakość, trwałość i pojemność.
 A wy znacie ten lakier? A może jakiś inny kolor chcecie mi polecić, bo wiecie że mi się spodoba? ^^ Jeśli tak to dajcie znać : *

43 komentarze:

  1. Ale uroczy i dziewczęcy odcień! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. taki słodko księzniczkowy, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki kolorek<3

    zapraszam na konkurs http://nicenailsbykarola.blogspot.de/2014/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolorek! Pokochałabym go! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba ten kolor!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ;3 majtaskowy, ale im częściej go widze tym bardziej mi sie podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny odcień hah <3 chyba się skusze na niego !

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek, chociaż patrząc na butelkę myślałam, że będzie jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę go! Ja go chcęęęęęę :D Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kolor, bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega słodki kolor :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziecinnie rzęknę - loffffciam go :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki faktycznie jak wata cukrowa :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny kolorek! Pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, cudowny, kochany, puchaty! Ja ostatnio przeżywam zauroczenie lakierem "Light Coral" od Miyo, niestety, żadne ze zdjęć dostępnych w Internecie nie oddaje jego oczojeb... eee... fluorescencyjnego uroku. ;) W każdym razie lakier był tak piękny, że aż chciało mi się w końcu zrobić manicure! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. lakier jest sliczny, chociaz ja wole zywe i mocne odcienie na paznokciach :) jestem zaskoczona, jak pisalas tak o trwalosci to myslalam ze jest z 3x drozszy! Chyba zapoluje na lakier z tej firmy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny jest! Ale mam chyba identyczny z p2 lub GR więc się nie skusze chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudny kolor :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczny zestawilabym ze zlotem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulala lubię takie mleczne odcienie różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, pasowałby mi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny jest, mam go i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor, muszę go mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorek śliczny taki pastelowy

    OdpowiedzUsuń
  25. jest piękny... a i Twoje paznokcie są w świetnej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny, cukierkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki kolor piękny! *.*
    uwielbiam różowe odcienie na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń