czwartek, 28 sierpnia 2014

Joko, lakier nr J102 exciting rose

To, że kocham róże na paznokciach to wiecie! A że dzisiaj różowy lakier na paznokciach to nie powinno dziwić, właśnie zaczyna się chłodniejszy czas i róż wraca do łask. Dzisiejszy bohater nie podoba mi się w buteleczce, ale teraz wiem, że go kocham. No dobra kto ciekawy niech czyta dalej : )
Lakier ma dziwną buteleczkę, bo to taki spłaszczony owal? Ma kąt ostry więc to coś takiego.
W buteleczce jak go zobaczyłam myślę sobie: onienienie Różowy z perłą (shimmerem) = wygląd starej babci. No i jak się myliłam, gdy pomalowałam nim paznokcie pierwszy raz. Kolor na paznokciach wyszedł neonowy, ale mega chłodny. W ogóle nie widać, że jest tam shimmer, chyba że popatrzymy między słońcem, a cieniem na paznokcie to wtedy zobaczymy niebieską poświatę, która swoją obecnością ochładza kolor.
To co widzicie to efekt dwóch warstw. Dwie warstwy całkowicie wystarczają i oczywiście dłużej się trzymają na paznokciach niż jedna warstwa.
Trwałość u mnie standardowo 3 dni, ale u mnie to norma no i dłużej gdyby się trzymał to zapewne bym się znudziła.
Połysk lakier ma naprawdę efektowny, mam nadzieję, że to widać, ale błyszczy jak lustro! Coś cudownego i nie ma potrzeby malowania żadnym top coatem.
Pędzelek jest podobny do essie. Szeroki i zaokrąglony dzięki czemu malowanie nie jest trudne (chociaż zastanawiam się, czy po prostu ja ostatnio nie nabrałam wprawy w malowaniu?). W dodatku nie smuży za co duży plus!
Cena to 12 złotych i dorwiecie je na pewno w drogeriach kosmyk, a gdzie indziej ? Może małe drogerie?
Czy zaopatrzę się w inne kolory? Myślę, że tak jeśli inne kolory mi wpadną w oko ; ) A wam polecam sprawdzić. A na przyszłość już wiem, żeby nie oceniać lakieru po wyglądzie w buteleczce, bo można ominąć naprawdę świetny kolor!
Miałyście okazję próbować ten lakier lub inne kolory? Co o nim myślicie?

39 komentarzy:

  1. kolor bardzo ładny :) ale ja niestety nie lubie lakierów z joko

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie troche rtakich shimerowych wykonczen ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tego shimmeru nie widać w ogóle na paznokciach co podkreśliłam, chyba że stoisz w słońcu i skierujesz w stronę cienia paznokcie, wtedy będzie niebieska poświata : )

      Usuń
  3. nie lubie takiego wykończenia, ale on wygląda całkiem ładnie :) powiedziałabym nawet podejrzanie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tego shimmeru nie widać na paznokciach : p dlatego jest taki ładny ! ^^

      Usuń
  4. Buteleczka mi się podoba i ładnie prezentowałaby się na mojej szafeczce :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś podobny odcień z Essence i o ile mi się nie podoba tak miło mi się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś kolor nie przypadł mi do gustu :< a to dziwne, bo uwielbiam różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek, lubię lakiery joko więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny :3 ja mam od nich chłodny błękit , lekko przybrudzony :) Jestem zadowolona zarówno z jakości jak i koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt, w buteleczce nie zachwyca, ale na paznokciach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. róż i już ;) super kolor jest!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest! Ja się w moim JOKO zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na paznokciach prezentuje się zdecydowanie lepiej niż w buteleczce ;) Z Joko nie miałam przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek, ale z Joko jeszcze żadnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo ładny, a mi się nie wszystkie shimmery źle kojarzą, teraz na paznokciach wszystko dozwolone :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie fajny ten lakier i świeci się fajnie, nie lubię jakoś lakierów, które się nie świecą, chyba, że są to matowe. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://idzpocwiczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy lakierów Joko. Kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pędzelek wydaje się być fajny ale kolor nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham wszelakie róże.
    Ten jest ładny...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio mam ochotę na róże - tego też bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam oferty Joko. Kolor ładny ale chyba czegoś mu brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że tej perły tak nie widać ;) bo nie lubię perełek hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladny odcien! rowniez lubie mocne roze na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz ladna plytke paznokcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor. Ja maluję na kolorowo jedynie paznokcie u stóp. U rąk mam najcześciej bardzo krótkie, gdyż tak mi jest wygodnie. A jak już zapuszczę na dłuższe i ładnie pomaluję to albo mi się od razu połamią albo odpryśnie lakier. Ot, takie złośliwe bestie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor ;)
    Obserwuje - na pewno bede odwiedzac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem wielką miłośniczką lakierów joko:)

    OdpowiedzUsuń