środa, 13 sierpnia 2014

Kobo, 38 Daylily

Gdzie lato? Gdzie słońce?! Możecie mi powiedzieć? W taką pogodę to mi się nic nie chce : c Chociaż Pani kurier uprzyjemnia mi te dni wizytami. No cudowna jest! Ale wiecie o tym kiedy indziej <3 Dzisiaj pokażę wam lakier, który podbił moje serce za kolor i łatwość aplikacji, co charakteryzuje większość lakierów Kobo. Ciekawe co to za śliczny kolorek wylądował u mnie ostatnio?
 Zacznę od tego, że lakiery Kobo bardzo lubię. Mam ich kilka w swojej kolekcji i na pewno będę jeszcze kupowała.Wszystkie prócz jednego łatwo się aplikują.
 Z tym nie było inaczej. Dość gruby płaski pędzelek umożliwił na szybkie i dokładne pomalowanie paznokcia.
 Konsystencja lakieru nie jest ani za rzadka, ani za gęsta - po prostu idealna!
 Lakierowi potrzeba dwóch warstw, żeby pokryć płytkę paznokcia bez prześwitów, dzięki czemu czas wysychania jest naprawdę błyskawiczny.
 Trwałość to ok. 3 dni na moich paznokciach, czyli jak standardowy lakier, ale u mnie większość się tak trzyma, więc podejrzewam, że u innych może i dłużej.
 Połysk jest na wysokim poziomie i nie trzeba żadnego top coat'u. W dodatku lakier nie smuży. Przy zmywaniu nie barwi skórek i bardzo szybko się zmywa.
 DaiLily to odcień intensywnego koralu. W buteleczce lekko pastelowy. Na paznokciach w świetle dziennym trochę intensywniejszy, a w sztucznym świetle ciemny, pastelowy pomarańcz z nutką czerwieni. Na zdjęciach  starałam się wam pokazać jak różni się lakier na zewnątrz, a jak przy sztucznym świetle.
 Te lakiery możecie kupić za 10 złotych w Naturze, ale często są promocje i niektóre kolory są nawet po 5/6 złotych i wtedy lubię kupić sobie kilka : )
 To dla mnie idealny odpowiednik czerwieni w lato, której nie noszę w ciepłe dni. Na pewno będę do niego wracała, bo kto by nie kochał tak wakacyjnego kolorku?
Dajcie znać, czy wam się podoba : ) I czy macie może jakieś lakiery z Kobo, które mi polecacie : )

39 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! Jednak ja preferuję tańsze lakiery, takie jak Essence czy Miss Sporty, ewentualnie Maybelline Colorama jeśli mogę je kupić w promocji 1+1 :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny! Ostatnio coraz bardziej podobają mi się lakiery z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie jakiś lakier od Kobo wypróbować:) Ten ma świetny kolor!:)
    Co do pogody, ja akurat odpoczywam od męczących upałów (co jest dziwne, bo jestem ciepłolubna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to taki zwykły ten kolorek, nie, że brzydki, bo ładny, ale niczym się nie wyróżnia :P Same lakiery od Kobo kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobo jeszcze nie próbowałam, ale bardzo chwalę sobie lakiery z Delii ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo soczysta truskawka w śmietanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny kolorek :) jakie Ty dlugasne pazury teraz masz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny kolorek i bardzo ładne paznokcie :) Pozdrawiam:*

    Obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie! Idealny na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor i zawsze modny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne sa takie koralowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek jestem fanką takich odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny kolorek z Eveline, dziś pomalowałam ;D Mimo iż nie przepadam za różem to sama nie wiem co to dokładnie za kolor, jednak podoba mi się :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Kobo mam tylko cienie do powiek. Lakier wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor - lubię lakiery KOBO. Obecnie mam na pazurkach podobny kolor tyle, że z JOKO ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne paznokcie!
    Zapraszam: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go, jednak jakoś poszedł w zapomnienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Malinowy koral? :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobo ? Nigdy nie używałam... teraz jestem na etapie ratowania swoich paznokci, po tym jak namówiłam się na tipsy ;c jak juz je uratuję to na pewno wypróbuję lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a w Naturze ma być wyprzedaż kosmetyków KOBO już od 1,99zł ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo mi się podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy:) w sumie ciężko powiedzieć czy to róż, czy to koral czy czerwony;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie piękny. Lakiery kobo Lubie ale nie mam nic z tegorocznej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ladny,lubie tekie malinowe czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor piękny i bardzo kobiecy! Uwielbiam takie odcienie na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ze dwa z KOBO i są naprawdę fajne, chociaż Twój kolor mi się nie podoba... ;P taki ni czerwony ni... nie czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolor, chyba nie mam takiego w swojej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek bardzo ładny, lubię czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obłędny kolor i firma dobra, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój KOBO błyszczy sie wściekle, ale też szybko schodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo zakochałam się w nim! <3
    Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń