niedziela, 3 sierpnia 2014

Wygraj 3 miesięczną kurację PRIORIN EXTRA!

Na szybko zapraszam was do konkursu. Dzisiaj i jutro o godzinie 18 macie szansę wygrać PRIORIN EXTRA.

Co to jest Priorin?
Priorin Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.

Unikalna formuła preparatu Priorin Extra
Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym
z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za
wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych
i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.

** Wg rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie składu oraz oznakowania suplementów diety.

Badania działania produktu wykazały, że miacyna, cystyna i witamina B5 zwiększyły aktywność komórek odpowiedzialnych za produkcję włosów o 145%  natomiast cystyna zwiększyła gęstość włosów o 80%* (*ilość włosów na cm2 po 3 miesiącach stosowania)


 A jak wygrać? Wystarczy podążać zgodnie z instrukcją : ) Dzisiaj i jutro po pięć pierwszych osób wygrywa: )  i PAMIĘTAJCIE GODZINA 18!



Kto chętny ręka w górę!

20 komentarzy:

  1. ja!!! może wreszcie się uda, bo już tracę nadzieję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja juz kilka dni łykam, zobaczy co to bedzie : )

      Usuń
  3. Albo jest takie przeciążenie,albo lecą trochę w trąbkę bo za każdym razem jak chcę wejść na stronę to się mi nie ładuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka tez miała z tym problem, ale potem dało radę tylko sie spóźniila : ) i czeka na jutro : )

      Usuń
  4. Ja już kilka razy próbowałam ale się nie udało, a teraz strona nie chce się włączyć ... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 po zwątpiłam, a teraz to już za późno : )

      Usuń
    2. To jeszcze jutro : ) nie sądziłam ze chociaż ta pierwsza pula pójdzie : p a tu proszę jeszcze ktos na drugi dzien : p

      Usuń
  5. Powodzenia życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MdlQXJgyq - podany kod jest niewłaściwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dałeś w miejsce I ? I czy l ? : )

      Usuń
    2. L małe. ale teraz to nie ma znaczenia. porównaj sobie na grafice podany kod i L w słowie 'blogspot'. jest identyczne, więc nic dziwnego, że wpisałam źle.
      Szkoda, że nie wpisałaś go sama - wtedy wystarczyłoby skopiować.

      A teraz nawet nie wiem skąd wziąć następne kody, bo co chwila są na innych blogach :(

      Usuń
    3. ...a akurat jestem po dlugiej terapii antybiotykowej i nawet moj fryzjer stwierdził, ze COŚ by mi się przydało. nie wiesz kto jeszcze testuje te tabletki?
      Twoj blog akurat przegladam, wiec dojrzałam.

      Usuń