poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowości lipca !

Patrząc na dzisiejszy post pomyślicie sobie, hmmm takie małe zakupy? No cóż powiem tylko tyle: jedna paczka z kosmetykami idzie ze Stanów, druga paczka z Anglii, a trzecia czeka na mnie w Warszawie u Oli, która zrobiła dla mnie w Berlinie zakupy. Celowałabym, że moje naprawdę lipcowe zakupy zobaczycie dopiero w okolicach września jak wszystko dojdzie : ) Postanowiłam, że jedyne co będę aktualnie kupować to to czego będę naprawdę potrzebować + pinkjoy'a oraz pudełko full-mellow.  Mam nadzieje, że wiecej niż 150 złotych miesięcznie nie będę wydawała na kosmetyki.
No ale nie przedłużajmy wstępu zapraszam na Nowości : )
 Promocja w Super Pharm -40% na mazidła L'oreal poskutkowała nowym matowym mazidłem, które pokochałam, a reszta to same niezbędniki jak waciki i dużyyyy Garnier!
 Olejek Khadi z białą lilią to na pewno hit mojej pielęgnacji, kupiłam go bo promocja, ale już wiem, że zrewolucjonizował moje zwyczaje.
 Przesyłka od Full-mellow - żałujcie, że nie możecie tego powąchać! Masło do ciała pachnie jak arbuz w bitej śmietanie i działa równie genialnie jak Angel Skin, w małym pudełeczku jest balsam do ust, który oprócz cudownego zapachu świetnie nawilża usta i jest mega wydajny! Babeczka do kąpieli nadaje zapachu całej sypialni, ale w końcu pójdzie do wanny, a wosk spłonie w kominku i zapewne umili mi złe chwile : )
 Beauty Natural Box Full-Mellow - jak mogłam nie zamówić?! No i zamówiłam ! Genialny pomysł, genialne wykonanie no i się uzależniłam. O każdym produkcie będzie kilka słów prędzej czy później : )
 Promocyjne zamówienie z Colorowo dotarło do mnie w lipcu, na dniach spodziewajcie się jednego z lakierów (kto zgadnie, którego?)
Mała bioderma też wskoczyła w moje łapki : )

 Wydaje mi się, że to odpowiednik Essie Watermelon (nie do końca taki kolor ma ten lakier jak na zdjęciu), ale zresztą porównacie sobie jak go wam pokażę na łapkach  - viva la promocje w Sephora!
 A to moja wygrana u  Charlotte, miał być tylko tusz, a jeszcze lakier dostałam. Jeszcze raz dziękuje kochana : *
 Dostałam okazję testować Priorin Extra, w samą porę! Mam nadzieję, że włosy zostaną na mojej głowie : )
Renokin to prezent od mojej mamy, zobaczymy co to ta odżywka zdziała! Nie używałam jej jeszcze, ale pachnie jak filtru Piz Buin, który uwielbiałam jak byłam młodsza, więc to dobry znak!

A u was jak zakupy? Poszalałyście, czy też nie?

57 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. lakiery zawsze kuszą, a mnie to już najbardziej! : p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i słusznie, bo jest genialny! moja mała rewolucja!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie kupiłam brzydkiej (no pare razy),a le ta jest geniuszem!

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem lakieru rimmer 60s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego białego nie polecam, są lepsze białe, ale podobno inne kolory są całkiem fajne : )

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie produkt Priorin Extra. Ostatnio szukam kosmetyków do włosów bo z moimi dzieje się coś nie dobrego :/
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj możesz wygrać taki zestaw używajac mojego kodu (notka wcześniej : )

      Usuń
  6. Fantastyczne ZAKUPY - uwielbiam BIODERMĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś lubiłam, a tą buteleczkę to wiesz na zapas mam : p

      Usuń
  7. Ile wspaniałości <3 I te lakiery! Nawet 'zmierzch' mi się spodobał, mimo że nie przepadam za fioletami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to i tak jest dużo, bo swoje zakupy ograniczam naprawdę do minimum! Same wspaniałości u Ciebie, bardzo ciekawią mnie rzeczy full-meow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten antyperspirant z Garniera :) Lakiery do paznokci są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nabytki, też mam ten lakier z Rimmela i świetnie się sprawdza :)
    Zapraszam do mnie: http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tej pachnącej przesyłki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja zrobiłam sobie przerwę od zakupów kosmetycznych i kupiłam tylko waciki :) i jestem z siebie dumna, że hoho!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę Full Mellow, muszę przyjrzeć się tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się na pare rzeczy z full mellow<3 mam nadzieje, że bedzie zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie wykończyłam tą małą Biodermę, fajna:). Najbardziej zaciekawił mnie olejek Khadi. Widziałam, że mają różne wersje i kusi mnie żeby wypróbować. Ale to dopiero jak zużyję inne oleje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dłuższego czasu planuję zakup olejku khadi i ciągle jest coś ważniejszego, Ty przypomniałaś mi o nim:) może wreszcie uda mi się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery chciałabym zobaczyć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja spodziewam się u siebie sierpniowego pudełeczka Full Mellow! Już nie mogę się doczekać, strasznie jestem ciekawa co będzie w środku, a ufam, że będzie świetnie :)
    Co do lakierów nie wiem, który pokażesz pierwszy Rari ale Zmierzch wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja obstawiam maniurke (chociaż mi najbardziej podoba sie zmierzch :) )

    OdpowiedzUsuń
  21. też otrzymałam kosmetyki full mellow i zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego kupiłaś . Bardzo lubię płyn micelarny z Biodermy , jest moim ulubieńcem ;) . Ja nie szaleję z zakupami , bo mam za duże zapasy :D .

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaszalałaś :) same wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biodermę uwielbiam :-) Na sobotnim spotkaniu chyba mnie przekonałaś do tego olejku khadi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tym arbuzowym masełku z Full Mellow <3 I planuję zakup pudełka Glam Face.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakierow jestem ciekawa. Te z Rimmela sa fajne. Mam 3.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten matowy błyszczyk L`oreala mnie ciekawi i oczywiście lakiery śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie obeszło się bez szaleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem mega ciekawa pudełeczka full mellow ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Okropnie kuszą mnie kosmetyki full mellow :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie zobaczę recenzję tego błyszczyka! kolor mega a jeszcze jak matowe wykończenie to już w ogóle!;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się staram ograniczać zakupy kosmetyczne, ale wiesz jak jest ;p Nie lubię tego micela z Biodermy ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. oo nie kojarzę tej pomadki, wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo nowości :) ciekawi mnie ten olejek Khadi i ta ostatnia odzywka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje wygranej, uwielbiam lakiery od rimmel i colorowo ;)) poszalalas ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Pokaż ten Żar Tropików na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zakupu. Matowe mazidło z l'oreal jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No lakierki muszą być; ) całkiem spore te zakupy; ) co fajnego w Stanach kupilas? Ja jak słyszę że ktoś z USA ma przyjechać to kręćka dostaje ;) tam tyle dobroci jest! !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Może recenzja oleju Khadi? Bardzo ciekawi mnie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne nowości :)
    a garnier faktycznie gigantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O sporo nowości, ten z Garniera to gigant :D Na włosy łykałam różne rzeczy, dopóki nie przestawiłam się na sama biotynę, teraz mam pełno babyhair i gęstsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń