wtorek, 5 sierpnia 2014

Ulubieńcy lipca, czyli moje aktualnie top kosmetyki.

 Było denko, były nowości to teraz czas na ulubieńców! Dwóch kosmetyków zabrakło na zdjęciu niestety : c
Ale, żebym mogła się z wami nimi podzielić to już wszechobecny filtr z Vichy matujący 50+ oraz peeling do twarzy z full mellow z pudełka glam face, który mi się zawieruszył : c
 O to moja gromadka miłości tego miesiąca, zapraszam na kilka słów o nich : ) Jak widać króluje full mellow i wyjątkowo w tym miesiącu pielęgnacja : )
Full Mellow, Maseczka Glam Face - o niej będzie za parę dni. Jest to świetna maseczka z błotem z morza Martwego. Świetnie oczyszcza cerę i jest bardzo wydajna, więcej za kilka dni : )
Full Mellow, Serum z witaminą C - nigdy nie sądziłam, że jakikolwiek kosmetyk tak rozświetli buzię, sięgnę po niego jak tylko skończy mi się to opakowanie 

Full Mellow, Masło do ciała Fluffy Cloud - wyobraźcie sobie zapach arbuza z bitą śmietaną, wyobraziliście sobie? To teraz pomyślcie, że pachnę tak każdego wieczoru i pachnie mną wszystko na około! W dodatku świetne nawilżenie i czego chcieć więcej?!

Cztery Pory Roku, Rozświetlający Balsam do ciała - na początku powiem tak: Nienawidzę brokatu, błyszczenia i jeszcze innych strasznych i tanich w wyglądzie wg mnie rzeczy. Z tym balsamem jest inna sprawa. Świetny skład! Bo na drugim miejscu już jest masło Shea! A w dodatku, skóra nim posmarowana delikatnie mieni się złotem. Tylko to nie są tandetne drobiny, tylko delikatny złoty pył ! Coś cudownego!
 L'oreal, Glam Matte - kupiłam i przepadłam na dniach aż o nim napiszę! Jest perfekcyjny w każdym miejscu!
 Orly, Cotton Candy - co miesiąc muszę trafić na jakiś lakier, którym namiętnie maluję paznokcie (nie wiem czemu) robiłam dla was recenzje tego lakieru (będzie za niedługo) i od tamtego czasu mam go cały czas!
 Eveline, Magical CC Cream - no i tu zdziwienie! Eveline? Kolejny produkt 10000000 w 1? Gdy na spotkaniu dostałam ten krem z ciekawości go otworzyłam i wiecie co? Przepadłam! Krycia to on nie ma żadnego, ale jest świetny jako baza! Aż o nim wam napiszę jak najszybciej! : )

A wy miałyście jakiś produkt z mojej listy? A może coś się u was z niej nie sprawdziło? Dajcie znać, a ja uciekam do Gliwic : *

47 komentarzy:

  1. Ha mam nadzieje, że zapach arbuza z bitą śmietaną mnie nie zawiedzie :D nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam lata temu tego balsamu z 4 pór roku i miło go wspominam :) Teraz mam Lirene i mu nie ustępuje jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha teraz dostałaś kolejną tubkę Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwi mnie takie natężenie produktów Full Mellow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem CC z Eveline, u mnie fajnie ujednolica koloryt skóry, ale w sumie nic poza tym :D Także też jako baza spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm ten loreal mnie zaciekawi! Czekam na wpis :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego ale ważne że ty jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wstyd się przyznać,ale żadnego z tych produktów nie znam :-/ A FULL MELLOW chodzi za mną od Spotkania Blogerek w Starachowicach :p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwierzysz, że totalnie nic znam nic:D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że ja również polubię się z kosmetykami z pudełka Glam Face ;) Masło arbuzowe rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym lakierze słyszałam już nie raz :) Faktycznie, śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam Full Mellow, gdzie się to kupuje:)?
    Ciekawi mnie matowe smarowidło z L'Oreala :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem cc mnie zaciekawił. Chcę sobie jakiś kupić, bo ten co mam z Under Twenty niestety jest za jasny. Mam na oku Sensique, ale jak mówisz że ten lepiej jako baza no to nie wiem sama, ale z niecierpliwością czekam na ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nic z tego nie znam i nie miałam;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Możemy załozyc fun club Full Mellow :D czuję się zainteresowana tym matowym mazidłem z L Oreala :3

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe miałam żadnego z tych kosmetyków, ale zaintrygowałaś mnie tym kremem z Eveline. Jak tylko skończę mój CC z Bielendy to otworzę ten z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka, trzeba je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przyjemna gromadka:)
    zaintrygowałaś mnie tymi kosmetykami mellow made in uk - zaraz tu poszukam:) - jestem ich bardzo ciekawa...

    pozdrawiam serdecznie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery Orly mi się marzą i ten jest na mojej chciej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Full Mellow widzę się popisało :D

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym sprawdzić lakier z Orly, maja piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten lakier do paznokci jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O tym rozświetlającym balsamie pierwsze słyszę i muszę przyznać kusisz, bo skoro skład taki boski, a ja taki trochę błysk latem jednak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor lakieru Orly jest obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam Twoich ulubieńców zupełnie, ale jestem bardzo ciekawa szminki L'Oreal :) Sama się nad nią zastanawiałam, ale w końcu nie wybrałam koloru i odłożyłam ten zakup. Może jeszcze kiedyś się skuszę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo ja jeszcze nie rozpakowałam tego kremu. Muszę zobaczyć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, fajne to serum, przydałby mi się taki kosmetyk, chyba sama się chętnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten matowy błyszczyk L`oreala bardzo mnie ciekawi, mam na niego wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zobaczę lakier na paznokciach bo od dłuższego czasu kuszą mnie maziaki z tej firmy jednak nie potrafię się zdecydować na jeden :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie jestem ciekawa zapachu Full Mellow :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj użyłam tego kremu CC z Eveline po raz pierwszy i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Przy mojej bladej skórze krycie jest nawet widoczne, choć jest bardzo delikatne. Na większą recenzję będzie jeszcze czas, ale jak na razie jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny lakier, nie dziwię się, że często gości na Twoich paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Lakiery Orly sa swietne. A co do serum, go ja najbardziej lubie flavo c ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z Full Mellow mam tylko 1 rzecz- peeling do ust, fantastycznie pachnie maliną, ale na razie jeszcze go nie używałam, ponieważ wykańczam pomadkę z peelingiem Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Przygarnełabym lakier Orly ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor orly jest po prostu rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. oh te orly są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  39. Full Mellow i ja wkrótce będę mogła bliżej poznać, przybędzie do mnie sierpniowe pudełko :)
    Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie dobrodziejstwa... wszystko bym pokochała miłością niezmierną ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś największą kusicielką, jeśli chodzi o Full Mellow, niedługo zacznie mi się śnić po nocach i w końcu ulegnę i kupię i to będzie TWOJA wina! :P

    OdpowiedzUsuń