niedziela, 21 września 2014

Organique, Anti-Age Maska do Włosów

Dzisiejszy bohater pojawił się już na blogu w ulubieńcach sierpnia, dlatego niech was nie zdziwi fakt, że dzisiejsza notka będzie pochwalną pieśnią. No cóż tak bywa :) Kupiłam ją bo uznałam, że promocja w jakiej się znajdowała jest najlepszą jaka mi się trafi, a dość mam tylko wzdychania do niej. No i był to strzał w 10. Ciekawi co ta magiczna maska robi? To zapraszam!
 Opakowanie
To malusieńki słoiczek. Na prawdę mały! W pierwszej chwili myślałam, że wystarczy mi na maksimum 3 razy i to jeszcze jak będę oszczędzała. Słoiczek w jakim jest maska, wykonany jest z ciemnego plastiku, a metalowo-plastikowa zakrętka jest dopełnieniem idealnego look'u. Trzeba przyznać, że organique te opakowania ma genialne i przywodzą na myśl nam bardzo naturalne produkty : ) Maski w słoikach to według mniej najlepsze rozwiązanie, bo bez problemu możemy wykorzystać produkt do końca.

 Od producenta

Skład
Gliceryna, hydrolizowany jedwab, olej arganowy (który w tej masce mi nie przeszkadza! O DZIWO!), olej winogronowy (który moje włosy kochają), puder z pereł, sól morska. Nie znajdziemy to parabenów, PEG'ów czy innych świnstewek. Na próżno szukać też silikonów

Zapach
Ogromnym plusem maski jest zapach! Pachnie wspaniale! Jak cała linia zapachowa "grecka". To zapach winogron, takich bardzo słodkich. Zapach orzeźwiający, ale za razem uspakajający. Na prawdę lubię ją wąchać! Zapach spokojnie się utrzyma na włosach, jeśli dajecie maskę na już umyte włosy : )
 Konsystencja, wydajność
Maska ta nie jest gęsta, ale też nie rzadka. Ma taką idealną konsystencję, która nie spływa z dłoni, a zarazem nie ma problemu by ją rozsmarować na włosach. Dzięki czemu, ten miniaturowy słoiczek  wystarczy spokojnie na jakieś 20 użyć. Wierzcie mi, że dla mnie to sukces, bo ja maski sobie nie oszczędzam nigdy i schodzą u mnie jak woda!
 Cena, dostępność
Maska ta dostępna jest w punktach Organique, a ja swoją kupiłam w Katowicach w Zielonej Mydlarni, jak była najlepsza promocja na świecie u nich -40% !! Cena tej maski to 39 złotych. Czy to dużo? Według mnie dużo, ale jak sobie policzę, że niektóre maski mam na 5 razy, a płacę za nie 15 złotych, to tu nie wychodzi tak źle, a działanie rekompensuje wszystko!

Działanie, opinia
Ja jestem wybredna co do masek do włosów, ponieważ używam ich naprawdę sporo i doskonale wiem, czego oczekuję od tego typu produktu. Swój pierwszy raz maska miała u mnie w domu rodzinnym, gdzie nie olejuje włosów i używam mocnych szamponów. I wtedy pierwszy efekt wooow! Włosy były dobrze nawilżone, dociążone, miękkie i za razem puszyste (nie mylić z puchatymi). Efekt ten jest widoczny po każdym zastosowaniu, a włosy świetnie się układają. Muszę przyznać, że nawet podkreśla skręt włosów. Dzięki tej masce nie muszę się obawiać, że włosy będą przyklapnięte po kilku godzinach, czy też będą matowe. Z racji, że się kończy to zaczęłam jej oszczędzać i będą ją stosowała tylko przed wyjściami, bo to taka maska pewniak. Po skończonym opakowaniu na pewno kupię kolejne!

Maskę wcześniej kupiła sobie moja koleżanka, która ma włosy farbowane na jasny blond i była nią zachwycona. Stwierdziła, że jej włosy są takie milusie po niej, że gdyby była w większym opakowaniu to by kupowała cały czas : )

A wy miałyście tą maskę? Jak się u was sprawdziła? A może macie jakieś inne pewniaki, które muszę sprawdzić? Dajcie znać, a ja wracam do nauki :) Jutro trzymajcie kciuki!

53 komentarze:

  1. Nie dla moich włosów jest ta maska ale muszę pogrzebać co ta firma ma dla moich :D
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. przerażają mnie te ceny w organique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska w porównaniu do innych, wychodzi na prawdę całkiem dobrze. Jest bardzo wydajna. No i nie można się dziwić, że niektóre ich produkty są droższe od drogeryjnych, bo mają o wiele lepsze składy : )

      Usuń
    2. trzeba też pamiętać, że Organique ma swoje własne, opatentowane składy, których nie spotkasz nigdzie indziej

      Usuń
  3. Nie miałam, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo u mnie się naprawdę super sprawdziła! A, że Ty masz włosy podobne do mojej koleżanki to myślę, że u Ciebie też się świetnie spisze!

      Usuń
  4. Mam ją w planach i na pewno się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo ja ją też długo miałam w planach no i jest <3

      Usuń
  5. Właśnie ją wykańczam i jestem / byłam z niej zadowolona. JEdnak szampon z tej serii nie przypadł mi do gustu :/ Musiałam 2-3 razy umyć włosy, by mieć poczucie, że są czyste :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to dzięki, że uprzedziłaś przed szamponem ,bo myślałam czy by go nei kupić : )

      Usuń
  6. Ja z kolei maski zużywam bardzo powoli:D nawet próbka wystarczyła mi na pare użyć:D z ta maska sie szczególnie nie pokochalam, ale lubie masło z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te próbki np z biovaxu to dla mnie za mało :p a jak ja słyszę, że ktoś je parę razy używa to się zastanawiam w JAKI SPOSÓB: p

      Usuń
  7. Mam, używam :) Polubiłam ją, a zapach pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz przez Ciebie inną maskę kupiłam : p a ta zapach to fakt ma genialny omnom <3

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnej, bo nie wiedziałam na jaką się zdecydować, ale chyba rozwiązałaś mój problem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, nie wiedziałam że oni mają produkty do włosów!
    Trzymam kciuki jutro, jesteś najlepsza <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz ^^ i to mają całkiem dużo produktów do włosów : p

      Usuń
  10. Nic jeszcze nie miałam z organique i jak na razie nie mam w planach tego zmieniać ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. do używania masek do włosów muszę się zmuszać ;) więc poznając markę nie jest to rodzaj kosmetyku, po który sięgam w pierwszej kolejności. Jednak Twój opis spowodował, że chętnie jej się przyjrzę podczas następnej wizyty w Organique, a z tego co pamiętam w Twoim Stylu jest do nich kupon zniżkowy na zakupy 11-12 październik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja właśnie głównie od masek lubię zaczynać. ale ja to maskoholiczka jestem : )

      Usuń
  12. Masek używam sporadycznie, ale od października zamierzam się wreszcie wziąć za moje włosy:) Organique kusi mnie od dawna i to tylko kwestia czasu nim tam wyląduję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam od razu przy pierwszych zakupach kupić tą maskę : )

      Usuń
  13. Nie spodziewałabym się, że będzie taka wydajna, myślałam, że starczy faktycznie może na 3 razy. Chyba ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stosuję olej kokosowy właśnie z organique jako maska do włosów i sprawdza się fenomenalnie:) a jak mi się skończy to zastanowię się nad tym:) a jak nie to pewnie jakiś stary dobry biovax:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję jak wykończę zapasy :). Zażyczę sobie na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie też farbuję włosy na jasny blond tak jak Twoja koleżanka, i z chęcią wypróbowałabym tą maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna z moich ulubionych masek, od 3 lat co jakiś czas do niej wracam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta maska jest na mojej wishliście i już nie mogę się doczekać, aż będzie moja! Muszę tylko zużyć zapasy kosmetyków do włosów, a jest tego trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam jej

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nic z Organique, ale myślę, że w przyszłości się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie mam żadnego produktu z tej marki, ale czaję się na olej kokosowy do zrobienia peelingu do ust :D Maski wszelkiego rodzaju obciążają moje marne włosie ;/ nie nakładam na skalp a i tak dzieje się co chce. Zeby oszczędzić sobie nerwów i kasy wywalonej w błoto nie inwestuje w takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej kokosowy jest drogi w Organique, a działa tak samo jak każdy inny np. Nacomi

      Usuń
  22. Nie miałam nigdy, ale w sumie jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Organiuque. Moją ulubioną maską jest BioWax z naturalnymi olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także mam spore oczekiwania od masek do włosów :) Powiem Ci, że mnie zainteresowałaś i chętnie sobie kupię :P Ja polecam Ci bardzo maski od Tresemme - są często dostępne na allegro. Najlepsza jaka od nich miałam to Split Remedy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ją już drugi raz i na pewno nie ostatni :) Pachnie tak bosko, że po użyciu muszę się hamować, by nie wąchać swoich włosów cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, jak marzę o jakimś produkcie z Organique, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś zakupić i przekonać się o magii tej firmy ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią bym ją wypróbowała, kolejny kosmetyk Organique, który muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może nie należy do najtańszych, ale z chęcią bym ją wypróbowała skoro taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że tak dobrze się sprawdziła ;) ale moje włosy wymagające nie są i zadowalają się tańszymi produktami :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena nie mała nawet w promocji, ale jak działa cuda to ja bym taką maskę kupiła bez zawahania :D

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety nigdy jej nie miałam. Teraz używam babuszkę Agafię drożdżową na porost;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy jej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  33. ta maska to właśnie jeden z moich ideałów :) kolejnym jest ta miodowa z Bomb Cosmetics. A jeśli chodzi o cene w Organique jest adekwatna do jakości i składu, za tak dobre produkty moge płacić. Ważne, że działanie rekompensuje cene :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam i chyba nikogo nie zdziwię, jeśli napiszę, że CHCĘ JĄ!:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa tego zapachu który opisujesz... Może i mnie uda się ją kupić na jakiejś fajnej promocji

    OdpowiedzUsuń
  36. Przy następnej wizycie w Organiqe na pewno się na nią skuszę :))

    OdpowiedzUsuń