wtorek, 16 września 2014

Open Box: NBB Full Mellow Gorgeous Hair Wrzesień 2014

Dzisiaj znów do was przychodzę z Open Boxem, bo wiem że lubicie jak was kuszę Full Mellow. No cóż wiecie, że ja i kosmetyki do włosów to miłość, dlatego nie mogłam odpuścić kolejnego pudełka. Zresztą nie odpuszczę żadnego, aż do końca! Według mnie aktualnie to chyba jedyne pudełko, do którego nie mam żadnych zastrzeżeń. Ciekawe co znalazłam w tym miesiącu w swoim pudełeczku i co o nim myślę? Zapraszam!

Jak zwykle przychodzi do nas śliczne pudełko z ozdobą z kawy <ja jestem kupiona zawsze>. Całość wygląda estetycznie i naturalnie. 
 Żadnych udziwnień, a zapach już z kartonu głównego przechodził. Tym razem paczka jak zwykle mojej Pani Kurier pięknie pachniała w samochodzie i przez telefon mi powiedziała, że to ta co zwykle <3 Pani Kurier już wie, co za wspaniałości nosi :)
 W środku tym razem znalazły się TwistBandy, których nie miałam, a nawet nie wiecie jak mi się przydadzą! Neonowy żółty noszę non stop, bo jeszcze korzystam, że mamy LATO! No i do moich nadal bordowo-fioletowych włosów, które już chyba na zawsze takie zostaną - świetnie pasuje <3
 Dla mnie największy hit pudełka - maska do włosów! Wiecie jak ja uwielbiam maski, prawda?  No cóż muszę się przyznać - jestem uzależniona od masek do włosów! I powiem tak - skład idealnie dopasowanych do moich własnych kudłów! Wszystkie oleje, które one lubią !
 Z racji, że zamówiłam pudełeczko w pierwszym rzucie w moim pudełeczku znalazły się trufle do kąpieli, a to oznacza pięknie pachnące kąpiele!
 Beach Hair to spray, który ma nadawać nam wygląd włosów z nad morza. Zobaczymy czy mi się spodoba efekt : )
 Olejek do włosów - zobaczymy czy mi ten arganowy olejek w tej kombinacji krzywdy nie zrobi jak zwykle. Mam nadzieję, że spiszę się dobrze i nie będę jednak musiała swojego oleju z pestek śliwki na razie zamawiać : )
 No i ostatnia rzecz, czyli mydełko! Pachnie przecudownie! I chociaż dla mnie wygląda trochę jak szynka <ale ja lubię takie dziwne rzeczy> to jest śliczne, prawda?

Ja jestem z pudełeczka bardzo zadowolona! I kolejne też się u mnie znajdzie. Swoje kupiłam za 49,95 o TUTAJ. Mam nadzieję, że produkty mi podpasują, a jak olejek spuszy włosy (przez olej arganowy) to moje siostry będą z niego zadowolone : )

74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. a nie jest podobne? Moja mam uznała, że chyba głodna jestem, bo ona szynki tam nie widzi : )

      Usuń
  2. Ten spray beach hair wygląda interesująco :) a szynkowe mydełko niesamowicie mnie rozbawiło :D choć ja bym powiedziała, że to może bardziej salceson niż szynka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskamaskamaska, brzmi cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem <3 nie mogę się doczekać, aż zacznę używać!

      Usuń
  4. Ta maska mnie zainteresowała :) Pudełko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho, jest zdecydowanie ciekawszy niż ten wczorajszy :p lubię takie pudła ;D ja wciąż czekam na jakąś aktualizację włosową bordowo-fioletowych włosów ;p spray beach hair chętnie by je pomyział ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie pokażę ich bo są okropneeeee BLEEEE!

      Usuń
  6. O, takie pudełeczko, to ja bym chciała dostać! Wszystkie produkty absolutnie mi pasują i z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też wszystkie pasują i cieszę się że jest ono moje <3

      Usuń
  7. Jestem trochę do tyłu z blogami, ale to pudełko mnie zaciekawiło, napiszesz mi jaki jest koszt i ew. skąd ściągać? kusisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w notce jest link do strony : ) koszt to 49,95 +kw : )

      Usuń
  8. hihi faktycznie takie mięsne to mydełko ;p ale wg mnie bardziej salceson niż szynka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi raczej te mydełko przypomina boczek, albo salceson hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki na wpół przyrządzony ;)

      Usuń
    2. hahaha boczku to nie widzę. ale serio nie widzicie szynki takiej hmmm z przyprawami? : p Jak salceson to też mi już wyglada hihihi

      Usuń
  10. Chcę! Szynki nie jem, ale to mydełko mi się podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  11. szynka hahaha :D albo jak te galaretki z mięsem ;p. sama zastanawiam się nad takim boxem, ale wolałabym sama sobie wybrac kosmetyki, chociaż tutaj widzę same fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie full mellow mozesz zamawiać w ciemno : )

      Usuń
  12. Genialne pudełeczko, widzę, że jakbym zamówiła też bym się nie zawiodła. I masz rację, dla mnie to jest jedyne pudełko jakie obecnie istnieje które ma sens i jest super. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooooo matko! rewelacja!!!
    wbijam w nocy i okradam Cię z niego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam <3 ewentualnie taniej Cie chyba wyjdzie zamówić sobie : p

      Usuń
  14. Szynkowe mydełko przeciekawe jest :D czekam na recenzje właśnie jego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mydełku zapewne napiszę przy kąpielowych umilaczach : )

      Usuń
  15. Ale cudne to pudełko! No mogłabym się doczepić mydełka wyglądającego nie jak szynka, bo gorzej - jak salceson :P

    OdpowiedzUsuń
  16. na moich włosach olej arganowy również się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  17. pudełeczko super ;))) s mydełko- salcesonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudełko jest cudowne! a mydełko no tak teraz wiem że wyglada jak salcesonik xd

      Usuń
  18. ale bym chciala miec te kosmetyki! ;)
    mydelko bombowe <3

    zapraszam: gertama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. mydełko wygląda ciekawie choć ja wolę bardziej płynne konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dolna część mydła jak salceson albo galareta, góra to ciężko określić co to :D
    Maska chyba najbardziej mnie z tego pudełka kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mydło robi wrażenie, takie dziwne:D Ciekawe jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej ja także uwielbiam kosmetyki do włosów :D Jestem ciekawa jak się sprawdzi ta maska i spray Beach Hair :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jakie wspaniałosci masz..tez bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety moim włosom olej arganowy też nie służy. Choć z maskami do włosów walczę, bo brak mi regularności w ich nakładaniu tej z Twojego pudełeczka jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie to pudełko jest po prostu świetne! :D Nie mogę się już doczekać, co znajdę w tym październikowym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudełko bardzo fajne, a najciekawszym produktem jest maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pudlo. Focę i biore się za testowanie. Najmilsze w życiu :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna zawartość pudełka :) Szczególnie jestem ciekawa tego sprayu Beach Hair :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesli wszystko Ci sie podoba/przyda to bardzo fajnie, byle trzymali tak dalej!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe te produkty do wlosow. Dziwnie wygląda to mydełko; D

    OdpowiedzUsuń
  31. no ciekawa zawartość :) twistbandy fajne, ja miałam sobie jakieś zamówić :)
    a to mydło śmieszne, sama nie wiem co przypomina, może boczek trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm... efekt włosów z nad morza? A jaki to jest? :P
    Zawartość pudełeczka bardzo mi się podoba :)
    Haha a mnie mydełko wygląda jak salceson:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiesz? Takie loki, rozmierzwione włosy, itd xd

      Usuń
  33. Wiesz co, wreszcie weszłam na tą stronkę, sprawdziłam te pudełeczka i sobie coś zamówię, bo tak kusisz, że dłużej nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha z tą szynką mnie rozwaliłaś. :D
    Bardzo fajne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest najlepsze! No a z czym innym Ci się kojarzy? No ewentualnei salcesonik!

      Usuń
  35. Dzięki Tobie też skusiłam się na pudełko :) Powiedz mi, ile czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy kiedy się zamówi : ) Bo ra czekałam 3 tygodnie, a raz 1,5 tygodnia : )

      Usuń