środa, 17 września 2014

Schwarzkopf, Szampon OMEGA REPAIR Essence Ultime

Dzisiaj miało nam pachnieć na blogu, ale niestety ostatni tydzień spędziłam w domu i nowych zapachów nie paliłam, dlatego przełożymy to na jutro : ) Za to dzisiaj napiszę wam o szamponie, który według mnie jest bardzo kontrowersyjny. Większość jest zachwycona, ale jak wiecie w denku napisałam, że nie wrócę do niego. Ciekawe jak ten szampon się u mnie sprawdził i u mojej siostry? To zapraszam!
 Opakowanie
Tutaj nie mam się do czego przyczepić. Wygląda na prawdę ładnie. Złoto daje wrażenie luksusowego. A cała szata graficzna daje nam poczucie produktu profesjonalnego. Klapka w moim egzemplarzu się ułamała po upadku, ale w egzemplarzu siostry i mamy ustała w całości : )

 Skład
Mamy tu SLS, silikon, ale wysoko też hydrolizowaną perłę, olej Inca Inchi, który jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, a zarazem jest dość unikalnym i dość ekskluzywnym olejem, potem mamy panthenol, hydrolizowaną keratynę, sól morską. Jak dla mnie skład odpada, bo dla szamponu jest za bogaty niestety...
 Od producenta
 Zapach
Zapach jest intensywny, ale przyjemny. Nawet mogłabym powiedzieć, że to te nuty zapachowe w produktach profesjonalnych. Wiecie taki słodki, perfumowany. Utrzymuje się na włosach
Konsystencja, wydajność
Szampon jest perłowy, to już na wstępie zaznaczę, bo wiem że dość duża część z was na to patrzy jak ja. Jest dość gęsty i dobrze się pieni, no i co ważne na długo wystarcza, bo siostra jeszcze go nie zużyła, a ona w trybie ekspresowym wszystkie szampony zużywa.

 Dostępność, cena
Produkty z tej serii do najtańszych nie należą, bo za szampon zapłacimy ok. 20 złotych. Ale za to z dostępnością nie jest źle, bo znajdziemy je prawie wszędzie.
Działanie, opinia
Stałe czytelniczki zapewne zdążyły zauważyć, że nie zdarza mi się używać szamponów drogeryjnych.Szampony te zawierają SLS i silikony w jednym, a to oznacza, że wcale mi włosów nie oczyszczą, a na co dzień używam szamponów delikatniejszych.Jeszcze, gdyby ten szampon nie miał tak bogatego składu to najprawdopodobniej byśmy się polubili. Niestety nadmiar wszystkiego spowodował to co spowodował. Włosy po umyciu były na prawdę świetne! Wyglądały jak od fryzjera. Świetnie błyszczały, nie puszyły się, były dobrze ułożone i nie były splątane. Niestety efekt wow był utrzymane 10 godzin. Po 10 godzinach włosy nadawały się tylko do mycia. A dodam, że włosy normalnie myję co 2/3 dni....Niestety szampon ten sprawdziłby się u mnie tylko na jakieś ważne wyjścia. Jednak musicie pamiętać - pielęgnacja moich włosów jest bogata! olejuję i nakładam maski za każdym razem, a szampon z silikonami niestety jest dodatkowym ulepszaczem. Jednak nie każdy jest jak ja i nie każdy stawia na dość naturalne produkty, dlatego moja siostra była drugą testerką. Iza ma kręcone włosy, które sięgają już prawie pasa, niestety nie namówiłam jej jeszcze by o nie dbała czymś więcej niż szamponem i odżywką w spray'u. Dlatego szampon u niej dobrze się sprawdził, a jej włosy po użyciu były miłe w dotyku i ślicznie błyszczały. Czy nie spowodowało szybszego przetłuszczania włosów tego nie wiemy, niestety Iza myje włosy codziennie, bo to ten wiek, kiedy ona musi umyć włosy, bo każda myje codziennie to ona też : p

A wy miałyście ten szampon? Jak się u was spisał? Ja właśnie testuję kolejny produkt z serii i nie zawaham się wam o nim napisać : )

58 komentarzy:

  1. Mi nie przeszkadzają szampony z sls, ale tego nie próbowałam. Nie wiem czy by sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie, bo używam je raz na jakiś czas. Ale szampony z silikonami już odpada : c

      Usuń
    2. Mi podobnie, nie mam większych problemów z włosami więc głównie zwracam uwagę na to jak włosy wyglądają po umyciu ;)

      Usuń
    3. dla mnie szampony mają tylko myć, to tylko odżywka po myciu jest ważna, a tak naprawdę szampon żeby miał prosty skład : )

      Usuń
  2. Widzę, że u Ciebie można liczyć na wyczerpujące i rzetelne opinie na temat kosmetyków. :) Będę zatem tu z przyjemnością zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie miałam tego szamponu. Strach pomyśleć co by zrobił z moimi przetłuszczającymi się włosami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że Tobie też by to samo co mi robił : p To ewidentnie nie dla nas szampon : )

      Usuń
  4. ja nie mam wielkiego problemu z przetłuszczaniem się włosów, a raczej z ich wieczną suchością więc może ten szampon by się i u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, bo moja siostra też ma włosy suche i to bardzo i jej pasuje : )

      Usuń
  5. szkoda że ma silikony ja się staram teraz używać szamponu bez SLS ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie szampony z silikonami są po prostu skazane na porażkę : )

      Usuń
  6. Nie miałam tego szamponu i raczej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz nie do końca go trzeba skreślać. Ja na prawdę bogatą pielęgnacje prowadzę włosów, a taki siliokonowy szampon potrafi im zrobić przyklap : c

      Usuń
  7. a ja się przyznam szczere, że nigdy nie zwracam uwagi na skład szamponow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nigdy nie patrzyłam, ale teraz na to zwracam uwagę : )

      Usuń
  8. Codziennie myję włosy więc ten efekt by mi nie przeszkadzał. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam : ) bo jak codziennie i tak to nie powinno przeszkadzać : )

      Usuń
  9. Pokochałam go od pierwszego użycia i w sumie nie żałuje, że na początku dokupiłam do niego odżywkę bo to chore wg mnie było że dostałyśmy same szampony. Ja to lubię mieć całą serię czegoś :) Ale wracając do tematu: u mnie rewelacja :) Pięknie pachnie , włosy miękkie, wyglądają bardzo zdrowo jest również połysk:) . Moich włosków nie obciążyła ta seria jakoś specjalnie. Wiadomo tydzień we włosach nie wychodziłam ale to nie były też 2 dni .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie włączam w pielęgnacje kilku produktów na raz, bo potem nie wiem co dobrze zadziałało, dlatego mi to tam nie przeszkodziło : ) ja myje włosy zawsze co dwa/trzy dni, a tutaj niestety się stało to co się stało. Ale to najprawdopodbniej przez to, że na codzień nie używam produktów drogeryjnych tylko bardziej naturalne i nie są przyzwyczajone do takich silikonowych szamponów

      Usuń
  10. Ja tam włosy myję codziennie, więc mogłabym go polubić, a z racji bogatego składu pewnie musiałabym tylko odżywkę na końce włosów nałożyć :) No i ma SLS, u mnie szampony bez niego się raczej nie sprawdzają, jedynym wyjątkiem do tej pory był płyn Facelle z Rossmanna, po nim nie miałam jednej wielkiej plątaniny na głowie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że byś go polubiła jak i tak myjesz codziennie : ) u mnie się sprawdza większość szamponów bez sls : )

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. wiesz jeśli nie unikasz silikonów w szamponach to Ci powinien przypasować : )

      Usuń
  12. To ci psikusa sprawił no, niby ładnie pięknie a tu włosy do mycia. :D
    Ja mam dosyć traumatyczny stosunek do tej marki od kiedy po farbie do włosów bardzo zaczęły mi włosy wypadać, już nie mówiąc o tym, że kolor też dosyć szybko się wypłukiwał. A żeby nie było testowałam już mnóstwo farb i tylko
    Schwarzkopf mnie tak przeraził :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama dzisiaj farbowała włosy i zobaczymy czy jej też będą wypadać na razie jest zachwycona : )

      Usuń
  13. No raczej się na niego nie skuszę ponieważ i SLS i silikony w szamponie mi nie służą. Mam balsam upiększający tej marki z tej serii i jestem nim zachwycona. Dzięki niemu odstawiłam prostownicę ponieważ sprawia on, że końcówki moich włosów nie wywijają się, są proste i ujarzmione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj go pierwszy raz użyłam i wiesz co? też mi się na pierwsze użycie podoba, zobaczymy co będzie dalej : )

      Usuń
  14. Ja miałam maskę z tej serii i u mnie się kompletnie nie sprawdziła. Włosy były sianowate i zapach również nie przypadł mi do gustu, bo był za mocny. A namówiła mnie na nią Pani w Super-Pharm i więcej już się nie dam namówić na żadną przez Panie w sklepie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz mnie! bo też mam ją i miałam zacząć ją za tydzień!

      Usuń
    2. Spokojnie może u Ciebie sprawdzi się inaczej :) W końcu każda z nas ma inne włosy i co innego im pasuje :)

      Usuń
    3. mam nadzieje, bo inaczej umrę : p

      Usuń
    4. a jak się nie sprawdzi, to najwyżej oddasz ją komuś innemu :P

      Usuń
  15. Zawsze bardzo ciekawiła mnie ta seria, z chęcią wypróbuję jak sprawdzi się u mnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kokosowaada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie masz problemu z przetłuszczaniem, czy też lubisz szampony z silikonami to ten szampon powinien się sprawdzić : )

      Usuń
    2. no moje lubią sie przetłuszczać....

      Usuń
  16. Łohohoh coś czuję, że po wyschnięciu musiałabym umyć drugi raz włosy ;D! Również preferuję szampony bez silikonów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj w klubie! Ja myślę ,że u Ciebei tak jak u mnie po kilku godzinach by tak reagowały : ) za to million gloss by u Ciebie spowodował automatycznie brudne włosy : p

      Usuń
  17. U mnie też się nie spisał, moje włosy nie lubią bogatych formuł w szamponach bo szybko się wtedy przetłuszczają:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja myję włosy codziennie ale nie wiem czy bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej nowej linii Schwarzkopf i obawiam się, że ten szampon u mnie też przyspieszałby przetłuszczanie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że włosy po nim są super na tak krótki czas.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nie przeszkadza SLS i silikony, moje włosy wszystko przyjmują na klatę haha :D Nigdy nie miałam z nimi większych problemów, może dlatego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakoś niedawno był na promocji w Rossmannie i miałam na niego ochote, ale mam za duże zapasy i go nie wzięłam, ale po Teojej recenzji chyba sie skuszę - ta perła i ten olej jakos na mnie działają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze tego szamponu... baaa nawet go w sklepach nie widziałam! No chyba że może w UK są nie dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do częstego stosowania wolę jednak delikatniejsze szampony.

    OdpowiedzUsuń
  25. brzmi ciekawie, kusi mnie już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam teraz ochotę na ten szampon ogromną :) Slsów nie unikam, bo moje włosy je lubią, skład też nie jest najgorszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Opakowanie tej serii bardzo mi sie podoba :) moje wlosy sa zniszczone i potrzebują "ulizania" wiecmoze by sie sprawdzil?

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglada dosc kuszaco : chetnie go zatestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam, ale cały czas się zastanawiam :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Może kiedyś,jak tylko uda mi się dorwać dobrą promocję - skuszę się na zakup jakiegoś szamponu z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie stosowałam go jeszcze, mam swój ulubiony i prędko nie go nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja uwielbiam szampony z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tę firmę, ale tego szamponu nie :]

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja nie miałam okazji jeszcze uzywac tego szamponu, ostatnio myję dziecięcymi ;), ale fakt skład ma bogaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem czemu ale kosmetyki DOVE uwielbiam ale tylko żele i antyperspiranty ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kilka razy przechodziłam obok tych kosmetyków i zawsze mnie zastanawiało, jakby się sprawdziły na moich włosach. Teraz mam odpowiedź ;) Nie stosuję szamponów z silikonami i tego będę się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń