niedziela, 7 września 2014

Virtualn, Lakier z serii Fashion mania nr 159 I love blue jeans

Podróże wykańczają, a ja po tym weekendzie z pewnością umrę! Ale dopóki żyję to się przyznam: jestem zakupoholiczką. W piątek spotkałam się w Warszawie z Olą <3, dzięki której bolą mnie plecy od noszenia kosmetyków ! Za to wczoraj spędziłam cudowne popołudnie na spotkaniu blogerów i wiecie co? Było super! Naprawdę i nawet za każdym razem już minimalnie mniej się stresuję - co jest dużym sukcesem1
Ale o spotkaniu to jeszcze będzie więcej, obiecuję :*

Dzisiaj pokażę wam na szybko jeden z lakierów, który mnie zaskoczył, bo nie sądziłam, że będzie tak fajny!
 Niebieski kolor jest idealny na każdą porę roku, jednak chyba na zimę najbardziej lubię takie kolory nosić.
 Lakier ten ma kolor głębokiego niebieskiego, który mi się niestety z jeansami nie kojarzy, to kolor takiego rozbielonego granatu według mnie i na pewno takiego koloru u siebie w kolekcji nie miałam!
 Lakier kryje przy 2 warstwach, chociaż zauważyłam na zdjęciach już, że na niektórych przydałaby się dodatkowa warstwa.
 Nie smuży i nie bąbelkuje! Natomiast pędzelek równomiernie rozkłada lakier na paznokciu.
 Trwałość u mnie standardowa, czyli 3 dni - jednak nie wymagam więcej, bo a)znudziłabym się b) moje paznokcie są jakie są i ich nie zmienię.
 Najbardziej w tym lakierze ujął mnie błysk. Czy widzicie jak on błyszczy?! A błyszczy i to bez żadnego top coat'u!! No cudo po prostu! A w dodatku szybko schnie!
 Lakier można dorwać w mniejszych drogeriach za ok. 8 złotych.
 Mimo, że byłam sceptycznie nastawiona do niego, a buteleczka nie wygląda ciekawie (ta biała nakrętka tu do niej nie pasuje), to lakier mi się bardzo spodobał i zapewne nie jeden raz będzie u mnie gościł.
A wy co myślicie o lakierach Virtual? Miałyście jakiś?

34 komentarze:

  1. Zupełnie nie znam tej marki :) Sympatyczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek niestety do mnie nie przemawia :( źle się czuje z niebieskim na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor cudo ale faktycznie to krycie chyba 3 warstwa wskazana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ja mam jasną zieleń i też byłam pozytywnie zaskoczona, bo kolorówka z Virtuala wypadła u mnie gorzej niż fatalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny! mam kilka tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jakieś 2 ale jeszcze ich nie próbowałam - ale dziś to zrobię :p
    ale masz długie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie świetny kolorek. Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię niebieskości ale bardziej pastelowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze :( a dzisiaj miałam dwa lakiery z tej serii w koszyku i odłożyłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kolor, ja w ogóle niebieski na paznokciach mogę nosić ZAWSZE i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. extra kolorek, lubie takie odcienie:) Elektryzujacee

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy lakierów od Virtual, ale wygląda okej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam odcień, ale jeszcze nie testowany.
    Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolorek, ostatnio coraz bardziej podobają mi się niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny kolor! Uwielbiam niebieskie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam, ale podoba mi się kolor :) Uwielbiam niebieski na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakbym miała takie pazurki to bym codziennie zmieniała lakier. Za kolorem niebieskim na paznokciach nie przepadam,chyba ze pastelowym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ba 5 lakierów z tej serii prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek jest jak dla mnie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolorek, pięknie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mojemu chłopakowi od razu by się spodobał, ma świra na punkcie niebieskich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielkim bólem serca zostaje przy Paese bo tych w domu mam pod dostatkiem. Siostra paznokcie robi wiec... Wszystkie kolory tęczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest zaskakująco ładny :) Tworzy prześliczną taflę na płytce paznokci :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. slizcny kolorek!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kolor *.*

    Pozdrawiam
    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ten kolor ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor rewelacja! :D
    Ostatnio chyba staję się lakiero-maniaczką i obawiam się, że ten lakier będzie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny kolore, też uważam że takie odcienie pasują w każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń