wtorek, 23 września 2014

Golden Rose, Matte Satin Nude 04

Czasem jest tak, że w ciągu jednego momentu życie się wali  i zmienia o 360 stopni. No cóż właśnie u mnie wczorajszy dzień taki był, ale się pozbierałam i czas wrócić do życia. No i nie mogę was tak zaniedbywać!

Dzisiejszy lakier zachwycił mnie kolorem, bo to trochę mocniej różowy lakier niż Fiji + inne wykończenie.
Z lakierami Golden Rose łączy nas bardzo przyjazna więź. Lubię każdy ich lakier jaki posiadam, a czy polubiłam tego gagatka?
 Buteleczka bardzo mi się podoba, bo wygląda elegancko, a w dodatku buteleczka odzwierciedla wykończenie lakieru. Pędzelek jest długi, ale średniej grubości i całkiem przynajmniej się nim maluje.
 Kolor to taki rozbielony róż, ma w sobie drobinki, których nie widać na paznokciach, ale dają taki świeższy wygląd paznokcia.
 Lakier miał mieć wykończenie matowo-satynowe, ale czy takie jest? To lakier dość matowy, a wykończenie satynowe według mnie miały dać drobinki, o których wcześniej wspomniałam.
 Na paznokciach mam 3 warstwy lakieru, bo dopiero po tylu warstwach, nie było widać smug.
 Ma bardzo płynną konsystencję, przez co utrudnione jest malowanie, bo rozlewa się na około.  I bez bazy pod spodem może podkreślać nierówności płytki.
 Jednak mimo wszystko, za ten kolor i lekki mat polubiłam go i tak naprawdę mam ochotę przygarnąć inne takie jasne kolory, bo myślę że te jasne w tym wykończeniu bardziej pasują niż ciemne, ale mogę się mylić - dlatego nie mówię, że ciemnego borda nie kupię : p
 Lakiery są dostępne na wyspach i sklepach Golden Rose za 7,90. I myślę, że dla samego poznania takeigo wykończenia warto. A dla mnie to będzie idealny przerywnik od Fiji : )
 A trwałość to u mnie 3 dni, jednak pamiętajcie, że u mnie mało co utrzymuje się dłużej : )

A wy miałyście ten lakier? Albo inny z tej serii? Jeśli tak to dajcie znać, a jeśli o nim pisałyście to pokażcie : )

51 komentarzy:

  1. póki co powstrzymuje się od zakupu nie potrzebnych lakierów ;)
    a ten baaardzo mi się podoba ;) lubię takie nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, dawno takiego nie widziałam. Z tej serii mam 2 lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor lakieru, ja uwielbiam kolory tego typu. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam i mimo, że efekt mi się podoba to nie skusze się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego lakieru. :/
    Prezentuje się bardzo ładnie.
    Byłby dla mnie idealnym na co dzień. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor sliczny: ) bardzo ladnie wygląda: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kolorek :) Lubię takie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie kolor, to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie za jasny, ale u Ciebie wszystkie kolory fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, ale chyba nie jest dla mnie. Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjemnie u Ciebie na pazurkach, kolorek raczej nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, szkoda tylko że potrzeba aż trzech warstw...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor:) Chyba się skuszę, bo jeszcze nie próbowałam satynowego wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek piękny, ale wolałabym go w 100% macie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajny nudziaczek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny:). Lubię serię matte i satin matte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny jest, kiedyś muszę sobie sprawić lakier z Golden Rose :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie u Ciebie wygląda, ale no... u mnie by nie bardzo się sprawdził. Mam małą płytkę paznokcia i rękę jak u dziecka, takie nudziaki tylko w wersji frencz u mnie dobrze wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taki czarny tylko z serii matte, która jest całkowicie matowa :) lubie go, zresztą pisałam jego recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie kolory. Ja z GR miałam odcień NUDE ale nie pamiętam jaki to nr. Jest cudowny i muszę nabyć kolejną buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor cudowny :) Ostatnio bardzo lubię takie delikatne odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrzylam ostatnio na lakiery z tej serii...:) oparłam się jednak pokusie i kupilam tylko matowy top coat

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny jest ten kolor:) dlonie wygladaja bardzo czysto i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek idealny,szkoda tylko ze trzeba sie troche namachac.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor i fajnie on u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przyjemny bardzo kolor, chociaż osobiście nigdy na taki nie maluję. Seria mnie zaciekawiła, zobaczę jaki kolor mają dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor wygląda zupełnie przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oooo właśnie. muszę kupić takiego nudziaczka! może być matowy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Na początku myślałam, że to top coat, nie wiem czemu :P Ładny kolor, ale jakoś mnie nie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorek ładny ale nie lubię takich bardzo płynnych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor cudowny. Sama mam w tej chwili taki na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę go, od dawna go chcę ale nie wiedziałam jaki to numerek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja sobie ostatnio kupiłam z tej serii taki słitaśny róż :D
    Twój też ma ładny kolorek, następnym razem sobie go przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny kolor i choć wykończenie pozostawia co nieco do życzenia, to uroku odmówić mu nie można ;)

    OdpowiedzUsuń