piątek, 5 września 2014

Tag - 40 pytań kosmetycznych

Ostatnio na kilku blogach pojawił się bardzo fajny TAG, który postanowiłam zrobić w wolnej chwili. Z racji, że nie miałam w domu czasu zrobić zdjęć do nowej notki postanowiłam, że to ta chwila kiedy czas na TAG 40 pytań kosmetycznych. Jeśli ktoś by chciał również go zrobić to bardzo chętnie poczytam wasze odpowiedzi !
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

    Przynajmniej dwa razy dziennie, inaczej źle się czuję z taką brudną buzią. No chyba, że wychodzę na imprezę i wiecie wjeżdżam do mieszkania "na kolanach" :)

2. Jaki masz typ cery?

   Moja cera jest dziwna. Jest mieszana, jednak nie toleruje kosmetyków stricte dla cer trądzikowych i muszę ją wszędzie silnie nawilżać, bo inaczej wyskakują niespodzianki. W dodatku jest wrażliwa i alergiczna. 

3.  Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

   Mydło Aleppo i to już chyba na zawsze. Na prawdę nie wiem co ja bez niego na dłuższą metę zrobiła. Stosuję od prawie roku i na pewno będzie ze mną przez następne lata

4. Czy używasz peelingów do twarzy?

   Oczywiście, że tak! I to nawet co 3 dni : )

5. Jaka to marka?

   Ostatnio moja miłość to peeling z Full-mellow, ale zostało go tylko na raz :c A w kolejce mam parę profesjonalnych peelingów, które kupiłam na targach kosmetycznych oraz kilka drogeryjnych : )

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?

   Aktualnie dokańczam Intensywnie nawilżający krem Noni Care -> strasznie wydajny jest! A na noc używam krem Pharmaceris z 5% kwasem migdałowym oraz olejku Khadi z białą lilią na niego.

7. Czy masz piegi?

   Ja się uchowałam bez piegów, ale za to moje siostry mają. A średnia to już  w ogóle jest pieguskiem !

8.  Używasz kremu pod oczy?

  Używam i to namiętnie. Aktualnie dokańczam produkt Bioliq, a na noc dokładam masło Shea.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

  Oj i to jeszcze jaki! Po kilku latach ogarnęłam problemy, dzięki intensywnemu nawilżaniu. Teraz problem wraca, gdy użyję jakiegoś okropnego kremu...

10. Używałaś kiedyś tabletek antytrądzikowych?

   Nie przypominam sobie, bo moja mama raczej w takie cuda tabletkowe nie wierzy, a mnie nigdy nie ciągnęło.

11. Jakiego podkładu używasz?

   Aktualnie? No to tak: Celia - fluid matująco korygujący, Soraya, podkład HD, Joko - podkład, Ageless anti wrinkle foundation, dwa podkłady z Guerlain, podkład z Diadem aha i jeszcze mam jeden z Shiseido, który wam w kosmetycznych skarbach pokazywałam : )

12. Co z korektorem?

   Pod oczy używam korektora z Eveline, a do wyprysków Clarenę oraz mojego ukochanego Skinfood'a, który się już kończy...

13. W jakiej tonacji jest twoja skóra?

   Moja przyjaciółka mówi, że mam odcień oliwkowy. Blady, ale oliwkowy. Coś w tym jest bo nie do końca pasują mi wszystkie żółte odcienie bieli : p

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

   Ostatnio moje rzęsy są tak długie, że czasem dostaję pytania czy doklejam. Jeśli doklejam to tylko na ważne wydarzenia - moje urodziny!

15. Czy wiesz, że mascary powinno się zmieniać co 3 miesiące?

   Niby tak, ale jeśli ja maskarę używam raz na tydzień, to liczę że jednak dłużej używam i nic mi się nie dzieje, mimo, że mam wrażliwe oczy

16. Jakiej mascary teraz używasz?

   Ahahahaha to musi być długi wywód, bo używam dużej ilości mascar. Ale aktualnie moje dwie ulubione to Bourjouis Queen Attitude oraz Rimmel Sexy Curves. Używam też zielonej z Wibo, która jest beznadziejna i jeszcze Bourjouis Ultra Curl oraz Maybelline Great Lash. A i dwie kolorowe z Essence oraz kobaltową z Wibo : )

17. Sephora czy M.A.C?

   MAC'a jeszcze nie znam, ale już patrząc na ich szminki i cienie mogę uznać, że kochałabym! W Sephorze czasem coś kupuję i są tam też fajne promocje, więc chyba jeśli miałabym kupować tylko w jednym sklepie to Sephora.

18. Masz kartę pro do M.A.C?

   Niestety nie, ale moja Asia się stara no i będziemy miały

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?

   Jak to groźnie brzmi! Ale używam pędzli no i gąbeczek RT i Ebelin

20. Używasz bazy pod cienie?

   Rzadko kiedy, ale tak.

21. Używasz bazy pod makijaż?

   Sporadycznie, bo ostatni rzadko na imprezy chodzę : p

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?

   Złote, fioletowe, brązowe i czarne : )

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?

   To i to, bo niestety prostej kreski eyelinerem nie potrafię namalować, więc wyrównuję kredką i nie widać, że kreska kiedyś krzywa była

24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?

   Na szczęście masochistką nie jestem, więc nie mam w zwyczaju się dźgać w oko

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?

   Uwielbiam! To świetna sprawa, no i mają takie ładne kolorki

26. Używasz kosmetyków mineralnych?

   Sleek się reklamuje jako mineralny, więc jeśli jest to tak, jeśli chodzi jednak o inne minerały to niestety nie mam podkładu, ani pudru, ani różu : c 

27. Ulubiona szminka?

   To jest pytanie na osobną notkę chyba ! Ja nie mam swojej ulubionej szminki, jednak w tym tygodniu wygrywa szminka Make Up Revolution w kolorze reckless

28. Ulubiony błyszczyk?

   To nie jest trudne pytanie - o dziwo! Nie lubię błyszczyków, ale mam ich wiele i często używam (czy ktoś zrozumie kobietę?) Jednak jest taki jeden co go kocham ponad wszystko i jest to Revlon Colorbust w kolorze 060 Adorned enjoylivee - kocham go! Intensywny kolor, ogromne krycie no i ta trwałość! Na prawdę polecam!

29. Ulubiony róż?

   O raju... To chyba róż z mojej paletki do konturowania sleek'a :)

30. Kupujesz kosmetyki z e-Bay/Allegro?

   Na Allegro bardzo często kupuję. No cóż jestem łowcą okazji !

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?

   Oj to zależy. Kolorówkę bardzo lubię, jednak na pielęgnacje trzeba uważać

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?

   Lakiery Lemax kupuję na Kleparzu - przyznaję się!

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

   To takie moje małe marzenie, ale przyjaciółka mnie doszkala, więc jest ze mną co raz lepiej.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?

   Hahahaha niestety tak - jak jestem w Gliwicach i czasem jak za późno na uczelnię wstaję, albo do szkoły

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

   Markerowe brwi! I wiecie co jest najgorsze? Że to nie jest atut maniurek z Nowej Huty! Jeśli ktoś jest z Krakowa niech przejdzie się zobaczyć do Prozak'a na imprezę. Każda hot dziewczyna, bardzo modna z tlenionymi blond włosami i odpicowana w super hipsterskie ciuszki ma MARKEROWE BRWI! To wygląda tak strasznie, że do tego klubu nie chodzę!

36. Lubisz kolorowe makijaże?

   Lubię i czasem sobie sama taki zmaluję nawet 

37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?

Sama nie potrafię zdecydować się, ale Dita Von Tesse, Barbara Palvin, Adriana Lima, Cara Delevingne.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co to by było?

 Maskara Rimmel Sexy Curves

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?

   Bardzo długo nie potrafiłam, ale ostatnio latam do sklepu po zakupy bez makijażu

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

   Nie, nie, nie. Niestety jest dużo strasznych rzeczy, które trzeba korygować !


Mam nadzieję, że nie umarłyście z nudów i jakaś odpowiedź wam się spodobała. Dajcie znać, czy coś nam się pokrywa : ) 


19 komentarzy:

  1. Ohhoho ale dlugi tag :) Ja miałam nieco krótszy do którego zostałam nominowana :)
    Ale taki "40prawd o mnie" chętnie zrobię, kiedyś.... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ten sam tag, uff jak tego dużo ;P tą maskarę chciałam kiedyś kupić, ale najpierw wykończę swoje zapasy bo jest ich od groma!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest teraz trochę moda na takie brwi:D. Przesadnie namalowanych nie lubię, ale jednak podobają mi się takie bardziej graficzne : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Tag. W Krakowie niestety nie bywam często. Również myję twarz minimum dwa razy dziennie. To podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko miałaś cierpliwość pisząc te odpowiedzi :))
    Interesujące i wykańczające :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag:) dzięki niemu trochę Cię poznałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, mydlo aleppo zdecydowanie najlepszy srodek myjący do twarzy rowniez dla mnie ;) Robię czasami krotkie przerwy od niego, ale bardzo chetnie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robiłam ten tag:D dla mnie jest jednym z lepszych:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy robiąc ten tag wskazują sprawę brwi w makijażowych zbrodniach. Te brwi to słaba cecha u Polek, choć widzę, że i tak jest coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten tag :) Pytanie 24 mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram - dzięki takim pytaniom można się lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie sie czyta Twoje odpowiedzi :) Też lubię cienie w odcieniach brązu i czerni :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do tej pory nie mogę się przemóc żeby wyjść gdziekolwiek bez makijażu. To znaczy głównie chodzi mi o podkład, korektor i puder. Oczu i ust mogę nie malować, ale cerę muszę zakryć. Ech.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już kiedyś odpowiadałam na te pytania ;) Markerowe brwi - ubóstwiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha zgadzam się co do brwi, nawet nie wiedziałam o tym klubie w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię ten tag :) wygląd na to, że mamy podobną cerę, niby mieszana ale lubi nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń