czwartek, 11 września 2014

Eco Bio Sense, Krem nawilżająco - łagodzący

Każda z nas wie jak trudno znaleźć idealny balsam do ciała. Dla mnie to prawie niemożliwe, dlatego cały czas mam ochotę kupować nowe.Jednak kiedyś dawno temu, wygrałam na jednym z blogów balsam/krem nawilżający dla dzieci, który dzisiaj wam przedstawię. Tak na prawdę ma jeden minus, ale o tym będzie poniżej. Oprócz mnie testerką była moja mała Misia, która niestety ma atopowe zapalenie skóry.
Opakowanie
To malutka, ale śliczna plastikowa butelka. Jest dość twarda, wykonana z mlecznego plastiku, co utrudnia podejrzenie ile produktu zostało. Pompka, w którą zaopatrzona jest buteleczka jest bardzo porządna i nie zacina się. Szata graficzna jest cudowna! Ja chyba nadal jestem dzieckiem, ale uwielbiam takie sślimaczki, kwiatuszki na produktach : )

Od producenta
Skład
Widzicie ten idealny skład? Po prostu nie mam się do czego przyczepić!
Zapach
To jest śmieszna sprawa, bo dzieciom się nie podoba. Natomiast mi kojarzy się przy nakładaniu z zapachem ciastoliny! Gdy już rozsmarowujemy to zaczyna pachnieć kaszką manną na mleko z cukrem. To nadal jedno z moich dwóch ulubionych śniadań (razem z kluskami na mleku. To dwa ulubione dania od 20 lat !)
Konsystencja, wydajność
To delikatne mleczko, nie nazwałabym tego produktu kremem. Mleczko błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając skóry tłustej. Nie czuję żadnego dyskomfortu po użyciu. Niestety wydajność tu nie jest wspaniała. Ja całkowicie rozumiem, że jestem większa niż dziecko i niemowlaki, a moja siostrzyczka już też ma swoje 10 lat, ale wystarczył mi balsam na 1,5 tygodnia używania.
Dostępność, cena
Dostępność jest bardzo słaba! Niestety produkt kupimy tylko w Internecie (lub we Włoszech) o TUTAJ, za 40 złotych. Gdyby nie kosztował tak dużo, a ja nie miałabym swojej dużej objętości to bym kupowała hektolitrami. Niestety jest nieekonomiczny dla dorosłych. Jednak wiem, że gdyby mi się przydarzył potomek to będę z wielką przyjemnością aplikowała go na małe ciałko.
Działanie, opinia
To na prawdę najlepszy balsam do ciała jaki miałam! (Nie mówimy o masłach). Od razu po posmarowaniu mogłam nakładać spodnie, czy też rajstopy. Świetnie nawilżał skórę na długie godziny. W dodatku był delikatny i ślicznie pachniał. Dla mnie to ideał z małymi wadami jak cena i wydajność : c eh no cóż trzeba z tym żyć i szukać czegoś bardziej ekonomicznego. Jednak napisałam wam, że drugą testerką była moja siostrzyczka, która ma atopowe zapalenie skóry. Niestety Julcia ma bardzo poważny problem i jej ciałko jest zazwyczaj pokryte czerwonymi plamami, a skóra jest suchutka i szorstka. Gdy używała tego balsamu skóra jej czuła się lepiej, a plamy robiły się mniejsze, a swędzenie skóry nie dokuczało jej tak bardzo. Strasznie żałuję, że większość wykorzystałam za nim przyjechałam do domu, bo całość bym w moje maleństwo wsmarowała. I zastanawiam się teraz, czy jej nie kupić tego balsamu, bo rzadko co jej tak pomaga.
A wy miałyście ten balsam? A może są tu jakieś mamy, które mają do czynienia z atopowym zapaleniem skóry u dzieci i wiedzą co pomaga? Bo Julcia niestety nie lubi taplać się w wannie z olejkami różnego typu, a smarowanie dwa razy dziennie balsamem odpada w przedbiegach bo to leniuszek jest i nie chce jej się przed szkołą smarować : )

24 komentarze:

  1. Kurcze szkoda, że tak słabo dostępny, bo mnie bardzo nim zaciekawiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt :) napisz do mnie na wiadomosc prywanta na FB w sprawie FakeBake :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja niestety Ci nie pomogę, ale mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opakowanie :) Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam.. a szczerze to ja nic do ciała nie używam, wystarczy mi żel pod prysznic... Czasami użyję balsamu, ale z Iwostinu, ale na prawdę rzadko, bo skóra mi się nie przesusza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po opisie zapachu można stwierdzić, że balsam jest 'do zjedzenia' ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie dobre balsamy, wiec mimo ze ten jest dla maluszkow, to chetnie bym go kupila:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się sprawdził ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz go widzę. Super, że pomaga. Kluski na mleku? :D Pierwszy raz słyszę o tym daniu xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma piękne opakowanie, ale z wydajnością na serio kosmicznie słabo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście ma piękne opakowanie - nie tylko Ty masz jeszcze coś z dziecka, też lubię taką grafikę :) Fajnie, że u Twojej siostry tak dobrze się sprawdza:)
    Spróbujcie balsamu (kremu?) mediderm, podobno jest najlepszy przy AZS i 500g kosztuje ok 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam marki,ani produktu.
    nie lubie rzadkiej konsystencji w balsamach

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam... i pierwszy raz go widzę..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego balsamu ale wygląda dobrze. Jeśli nawilża tak przesuszoną skóre jak moja to jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, że się sprawdził także na AZS, szkoda tylko, że jest taki drogi i mały :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy ten balsam, pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz widze ;) opakowanie bardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj jak ja bym chciała, zeby balsam wzstarczal mi na 1,5 tygodnia. Niestety u mnie zalegaja i to dosc dlugoło az wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super opakowanie, kosmetyk widzę pierwszy raz ale zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne opakowanie, a działanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń