czwartek, 30 października 2014

Celebruj Chwile: Golden Rose, matte nr 12

Bywają takie dni, że nie chce wam się nic innego, prócz leżenie w łóżku pod kołdrą i oglądanie seriali? Właśnie przechodzę taką niechęć. Jak dobrze, że będzie chwila odpoczynku w końcu! Obiecałam Arcy Joko, że w końcu zdążę z postem na celebruj chwile i wiecie co? O TO I ON! O to paznokcie, które będę miała na jutrzejszy haloween (w domu przed komputerem i z zadaniami z fizyki i analizy matematycznej! :p) 
Joko słońce to dla Ciebie! 
Ja wybrałam temat Mrok na Paznokciach, czyli Haloweenowy lakier. I o to moje pazurki, TAKIE MROCZNE! 


Był czas kiedy na czarno malowałam paznokcie cały czas i wyłącznie. Potem zmieniło mi się na róż. Jednak pewnego dnia uznałam, że chcę czarne paznokcie, tylko, że matowe. W ten sposób zakupiłam jakieś 2 lata temu ten o to lakier.

 By użyć tego lakieru musicie mieć idealną płytkę paznokcia. Niestety, podkreśla każdą nierówność płytki, co nie wygląda estetycznie (baza pomaga, ale nie wystarcza do idealnych paznokci - co widać na zdjęciu.


Kolor to po prostu czarna czerń, bez żadnych drobinek.


Lakier ma efektowną buteleczkę z matowego szkła, a w środku jest długi, szczupły pędzelek, którym nie jest wcale łatwo się obsługiwać : c



 Lakier nie odbarwia płytki, jednak szybko się ściera, przez co po 2/3 dniach trzeba go zmyć. Lubię go, dlatego nie przeszkadza mi to, chociaż nie pogardziłabym, gdyby był trwalszy.


Na środkowym palcu mój ulubiony top coat z OPI Polka.com <3

Podobają wam się moje pazurki? A może nie przypadła wam do gustu matowa czerń na paznokciach?

Przypominam wam również o mini rozdaniu u mnie na blogu, gdzie do wygrania są 4 woski Yankee Candle, w czym jeden zapach niedostępny w PL : )

38 komentarzy:

  1. Jest mrocznie :) Ja nie lubię matowego efektu ani na paznokciach ani na ustach (chociaż to drugie już prędzej jestem w stanie polubić)... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo podoba się czarny mat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo ładnie się prezentuje :) Też mam ten lakier z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny ten matowy lakier super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, drapieżny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki. Widzę, że dobry ten matowy lakier, bo niektóre jednak dają tylko lekki efekt matu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czarne paznokcie :) A ten top coat jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze czarnego lakieru, ale z tej serii mam chyba 2 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam matowy toppik i jak mam ochotę na mat to mogę go wyczarować z każdego lakieru ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie sprawić jakiś matowy lakier GR. Podoba mi się ten Twój

    OdpowiedzUsuń
  11. mat mi nie przypadł do gustu, ale ten OPIk <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają takie maciki :) I ten jeden w takim brokacie także :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne pazurki:) raz malowalam soe tym matem u kolzeanki i efekt bardzo mi sie podobal:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarny, matowy lakier to coś czego szukam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie matowe lakiery podobają sie coraz bardziej, ale jeszcze nie mam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czerń w matowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdobienie, juz kilka razy robiłam podchody do lakierów GR tych matowych ale za każdym razem cos odwodziło mnie od zakupu. Chyba jednak w końcu sie skusze bo kolory kusza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Matowa czerń akurat mi się nie spodobała ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aja, jak się ktoś kiedyś włamie do Ciebie i ukradnie Ci ten top z OPI, to możesz podejrzewać, że to będę ja xD Boski jest! Żałuję, że to nie kupiłam, jak był kiedyś na targach w Krakowie... Głupia ja ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta kolekcja, ale właśnie uzmysłowiłam sobie, że mam matowy top i każdy lakier mogę tak wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie stosowałam nigdy typowo matowych lakierów, jak już to matującego top coata, ale ten lakier prezentuje się dość fajnie - zwłaszcza opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie 1 :) Saam miałam plan na podobne pazurki a w końcu skończyłam na niebisko ciemnych :P

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny lakier :)
    ja mam właśnie na paznokciach 1 z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE WIERZĘ :D Hahahaha
    Chyba powinnam się uszczypnąć, żeby sprawdzić czy nie śnię :)
    A tak poważnie to fajnie to wyszło matowa czerń na paznokciach to jak najbardziej sam mrok, a przełamanie top coatem na jednym palcu wręcz idealne.
    Dzięki że udało Ci się wziąć udział ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właściwie na dwóch palcach bo jeszcze kciuk :D

      Usuń
  26. Świetne połączenie matu z błyskotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. prezentują się super :) elegancko i orginalnie

    OdpowiedzUsuń