czwartek, 17 lipca 2014

Lakier Shinelaq, Mardi Gras 034

Jak obiecałam, tak dziś pokazuję kolejny lakier. Kolor zachwycił mnie, no a w dodatku nikt obojętnie koło niego nie przejdzie. Nazwa idealnie kojarzy się z zabawą. I chociaż nazwa bardziej karnawałowa niż wakacyjna, to chyba tylko w wakacje wyobrażam sobie ten kolor u siebie na paznokciach. Jeśli jesteście ciekawe co to za jeden to zapraszam :)
W kolorze jak już pisałam zakochałam się! Połysk też jest na wysokim poziomie, dlatego jeśli ktoś nie chce nie ma potrzeby nakładania top coat'u. Akurat na moich paznokciach widzicie lakier pokryty top'em z Kobo.
 Lakier ten jest dość specyficzny, ponieważ nie pachnie zwyczajnym lakierem, a lakierem takim do podłóg, albo farbami akrylowymi? Trochę bardziej drażni nos niż standardowy, ale da się przeżyć.
 Wysycha tak ok 20 minut, co nie jest złym wynikiem,  w szczególności jeśli ktoś nie używa przyspieszaczy. Po tym czasie lakier jest twardy i nie odbija się nic na nim. Dla mało wymagających jedna warstwa wystarczy, ale druga nadaje mocy, przez co lakier ma głębszy kolor.
 Lakiery Shinelaq powstały, by być lakierami dopełniającymi lakiery hybrydowe semilaq. I możecie je zakupić o TUTAJ ZA 7,50.
 Jak widzicie kolor to neonowy róż pomieszany z fioletem i naprawdę nie miałabym nic mu do zarzucenia, gdyby nie fakt, że po 10 godzinach zaczyna mi odpryskiwać (niezależnie jaka baza), a po jednym dniu jedyne na co mam ochotę to zmyć go, bo jest w fatalnym stanie.
 Jednak i tak z miłą chęcią pomalowałam nim paznokcie już trzeci raz. I jeszcze za pewne parę razy wyląduje na paznokciach, ale jeśli nie lubicie malować paznokci tak często to odradzam. A przynajmniej ten kolor.
 Pędzelek jest króciutki, ale dokładny, a konsystencja idealna, dzięki czemu nie rozlewa się aż tak bardzo na skórki.
Czy kupię jeszcze jakiś lakier z tej firmy? Tak! Mimo wszystko mają tak niesamowite kolory, że nie mogę oczy od nich oderwać. Może z innymi lakierami moje paznokcie będą bardziej współpracować?
A może Wy macie jakiś kolor i dłużej wam się trzyma niż mi na paznokciach? Dajcie znać!

35 komentarzy:

  1. Super kolor :) Lubię takie lakiery, które przyciągają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudny ;) Ja jestem strasznie zadowolona ze swojego turkusu i mi wcale nie odpryskuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój kolor, nie lubię naleciałości fioletu ;) Ale paznokcie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor całkowicie nie mój, ale paznokcie masz cudaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny, ale ja coś u siebie ostatnio nie lubię aż takich neonów ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. ej Kochanie, piękne pazurki! <3 kiedyś też miałam podobną długość (*)
    kolor jest przeboski, ja lubię takie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek, nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek, podoba mi się :). Ale schnie dla mnie długo :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor super!!! Choć mój "oczoje..." bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie intensywne kolory! ożywiają cały look :)


    Zapraszam do mnie, jesli Ci się spodoba - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło.
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie ostre kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ulubione odcienie:D znajomi mnie kojarzą właśnie z takich paznokci;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo, ale cudo! :D I trochę dziwnie z tym zapachem, ale mi w sumie mało przeszkadzają takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nie da się go nie zauważyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory mają piękne, jednak ich jakość i zapach pozostawiają wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudny kolor! i jakie masz piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, takie kolory uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor daje po oczach. Tylko ta trwałość a raczej jej brak ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor niezwykły, bardzo przyciąga wzrok! A na takich ślicznych paznokciach to dopiero prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor :) taki soczysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest na prawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna, soczysta fuksja, no cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorek piękny, szkoda tylko że tak krótko trzyma się na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie wyraziste kolory !
    Szkoda że z trwałością tak kiepsko, lecz dla mnie to też nie problem :p

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wooow! kolor fenomenalny, ale ta trwałość do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń