poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zakupy z Targów LNE i inne nowości.

Przysięgam, że nie kupię nic więcej prócz pędzli essence w tym miesiącu. Tak znów zaszalałam i mam ochotę siebie za to udusić. No ale cóż stało się - obkupiłam się i nawet coś słodkiego dla was kupiłam! ^^ Więc na dniach spodziewajcie się PREZENTÓW!
Ciekawe co wpadło do mojej kolekcji? Zapraszam!

Zakupy w OPI
Czekałam na tą chwilę od listopada i spóźniłam się... byłam chwilę po otwarciu i dziewczyny już przebrały. W selekcji odpadła połowa lakierów, a i tak pani przy kasie zapytała, czy biorę te lakiery na fakturę.. W moje łapki wpadło 5 lakierów pełnowymiarowych, miniaturka rapidry, chipskip oraz miniaturka cudownego top coat'a!

Zakupy w Orly
Nie nastawiałam się, że kupię tu cokolwiek, ale Galaxy Girl mnie tak zachwycił, że musiałam!


Zakupy i prezent od Cuccio
Tutaj kupiłam tylko pilniczek, ale za to dostałam lakier, cudowny ciemny fiolet, takiego jakiego szukała od dawna, bloczek oraz masełko do dłoni, które pachnie tak obłędnie, że najchętniej wysmarowałabym się nim od stóp do głów.

Zakupy art nails
No tutaj to kupiłam rzeczy głównie na zajęcia z manicure. Na zdjęciu nie zapozowała miseczka na dłonie.

Zakupy w Sally Hansen
Tu kupiłam tylko żel do usuwania skórek, za 12 złotych nie mogłam nie wziąć.

Zakupy Bielenda
Tutaj kupiłam żel do ultradźwięków, ponieważ chcę kupić za niedługo przyrząd do peelingu kawitacyjnego i sonoforezy, jeśli któraś z was chciałaby zaoszczędzić i zrobić sobie, a mieszka w Krakowie to zapraszam na zabieg ^^

Zakupy Clarena
Tu nie było połowy rzeczy, które chciałam, dlatego kupiłam 500ml maska algowa z kawiorem oraz żel na wypryski dla siostry. A dodatkowo mam 4 jednorozowe maseczki algowe + aktywatory dzięki Julci : *

Zakupy w Organique
Tu kupiłam UWAGA WOSKI ZAPACHOWE! Zobaczymy jak sprawują się i czy pobiją Yankee Candle? : ) Zapach zielona herbata i słodkie banany są moje <3

Zakupy w Jansen Cosmetics
W tym nieznanym mi wcześniej sklepie, zachwyciła mnie obsługa. Panie były urocze i bardzo pomocne! Kupiłam miseczkę do alg oraz ampułkę do skóry mieszanej. A Panie dały mi stos próbek, dzięki czemu będę mogła spróbować czy odpowiadają mi od nich kremy i kto wie, może gdy będę miała klientki to postawię na tą markę?


Zakupy w  Xlash
Tu kupiłam tylko odżywkę do paznokci Xnails <3 Zobaczymy!

Zakupy w Maestro
Czas nauczyć się malować dolną powiekę


Inne zakupy
Tu nie wiem na jakim stoisku kupiłam, ale kupiłam pilnik szklany

No i moja wygrana na pokazie makijażu <3 Cudowna torebka! od Art Pracownia. Dziękuje jeszcze raz! <3

To wszystko co zakupiłam na targach, nie jest tego aż tak dużo chyba....
A jakie jeszcze mam nowości?

Zakupy Rossman
Cudowny fiolet z Eveline musiałam mieć, niestety do zdjęcia nie zapozował, bo się schował..
No i te dwa cudaki piaskowe z nowej kolekcji Wibo. CUDNE! Oczywiście znów Karolina mnie zaraziła nimi i dzisiaj musiałam je kupić...


Jeszcze mam nowe Yankee Candle! Zapachy miesiąca oraz nowość letnia o zapachu jabłuszka !

No i paczuszka od ŚWIT PHARMA, mam nadzieję, że pomogą mi te cuda w regeneracji dłoni, która trwa cały czas! : )

I jak wam się podobają kolejne moje nowości? Miałyście coś? A może też jesteście czegoś ciekawe?

PS. Zapraszam do polubienia mojego fb : ) KLIK

57 komentarzy:

  1. Same pysznosci. Szkoda ze tej kolekcji Europa nie bylo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam dobrze znam te zakupy :)
    Też zapolowałam (W KOŃCU) na te Candy Shop tyle że wybrałam inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaha gdyby nie Asia to Ty wiedźmo byś mnie namówiła na kupno całego opi i orly : p

      Usuń
  3. Sama chętnie wybrałabym się na takie targi,ale w pobliżu mojej miejscowości niestety takich nie organizują :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się strasznie cieszę, że miałam tylko 20 minut tramwajem : )

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie prawda! hahahaha coś Ty malutko zakupów : p

      Usuń
  5. daj znac, jak gdzies dorwiesz pedzle essence, bo nigdzie nie moge ich w krk znaleźć :< zazdroszcze zakupów, super zdobycze ;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno dzisiaj miały przyjść do hebe na floriańskiej - jutro idę sprawdzić, a panie we filircie specjalnie zamawiają tą limitkę bo je poprosiłam <3

      Usuń
    2. aaa, no to biegne jutro do hebe :D a filirt to ta kolo starowiślnej?

      Usuń
    3. Ej to jak będzie w hebe to pisz! A o tej filirt to wlasnie o tej na starowislnej pisze bo tam taka mila pani menager jest <3

      Usuń
    4. ok, to przejde się jutro i tam :) dam znać, jak cos ;) dzieki za info ;)

      Usuń
    5. no niestety, pędzli w hebe wciaz nie ma ;/

      Usuń
    6. no czemu : c jezu durny opóźniony kraków!

      Usuń
  6. Nie miałam pojęcia, że Organique wypuściło woski zapachowe! Fajnie wiedzieć :D
    Ja sobie te targi odpuściłam, bilety wstępu były za drogie...tu 30 zł, w Warszawie były za 8...jak dla mnie ogromna różnica :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja całe szczescie miałam za darmo, ale tak czy siak musiałabym być bo to moja obecność w szkole jest.. ale fakt faktem że wolałabym pojechać do wwa na te targi bo było więcej rzeczy : c

      Usuń
  7. Kochana, jak widzę lakiery do paznokci to już na niczym uwagi nie skupię ;/ Ale cuudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  8. maska algowa z kawiorem - jestem jej ciekawa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama i babcia będą zdawały relację w okolicach świąt więc już za niedługo : )

      Usuń
  9. Jaaa nie moge ile zakupów! :D Aj piękne te OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są wszystkie z Twoich produktów! Zazdroszczę tylu nowości do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie myślałam ja ale fajnie, ale teraz sobie mysle, kiedy ja to przetestuje!?

      Usuń
  11. Ale się obłowiłaś zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy :D Nie dość, że kupiłyśmy taki sam lakier, to jeszcze masz prawie identyczny zielony brokat z OPI do mojego Orly drugiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ten moj brokat jest inny : ) bo nad tym twoim lakierem sie zastanawiałam i on troszkę inaczej wyglada, bo twój to lakier a moj top xd

      Usuń
  13. Same cudenka :) Kocham te lakieryyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. żałuję, że nie mogłam więcej ich kupić : )

      Usuń
  15. Noo trochę tego jest moja droga :D Zwłaszcza lakierów, cudne te z wibo, choć bardzo źle mi się zazwyczaj maluje tą marką. No ale kolorki świetne, bardzo w moim stylu :)
    Widzę też pilnik szklany, nigdy jeszcze nie miałam, podobno szklane najlepsze :) I bardzooo fajną torebkę wygrałaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szklane pilniki bardzo polecam, prawie wogóle nie wracam do innych

      Usuń
  16. O Kobieto, ale się obkupiłaś :). Wyczuwam bankructwo ;p. Torebka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malusieńkie to bankructwo, wydałam więcej niz zostało mi na miesiac na życie, ale JAK MOGŁAM PRZEGAPIĆ TAKĄ OKAZJĘ!? : )

      Usuń
  17. Zaszalalas! przeciez to byla okazja i musialas to miec! ;) zakupy cudowne, gdybym mogla to bym Ci je zabrala ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama jeżdżę na targi kosmetyczne, ale ja do Warszawy i powiem Ci że zrobiłaś cudowne zakupy..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych w Warszawie marzę. Ja obserwuję blogi jeśli mnie jakiś zaciekawi i nie bawie sie takie w rzeczy : )

      Usuń
  19. Mam ten pędzelek Maestro i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rozkochałam się w twoich zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka śliczna;) ależ byłaś zaskoczona wygraną;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha jak wyciągnęly kartkę to powiedziałam do dziewczyn ze to moja i tadam <3 juz jest eksploatowana^^

      Usuń
  22. Czemu koło mnie nie ma takich targów :( Strasznie, strasznie podoba mi się ten lakier Orly! I odżywki! I torebka! I... w ogóle wszystko, ale Orly chyba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedz do mnie to w listopadzie sie przejdziemy : )

      Usuń
  23. Muszę i ja się wybrać kiedyś na takie targi- istny raj! :)
    Pokaż koniecznie ten zielony lakier opi na pazurkach :)
    A nie wiedziałam, że Organique ma woski zapachowe, jak popalisz, to powiedz coś o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno do tygodnia o woskach napiszę ( na razie odkryłam wspaniały zapach z YC i nie mogę go przestać palić <3) a ten zielony pokażę, jak tylko zregenerują mi się pazurki : )

      Usuń