niedziela, 23 czerwca 2013

Szampon na wagę z glinką ghassoul, Organique

Kiedy usłyszałam, że jest takie coś jak szampon w kostce to wiedziałam, że muszę mieć taki.
I wtedy pojawił się sklep Organique w Galerii Kazimierz, która jest na drugiej stronie ulicy i wpadła mi ta kosteczka do mojego koszyczka  : )

Opis: 
Zacznijmy od tego, że jest to szampon z glinką Ghassoul.
Glinka ta bardzo dobrze oczyszcza skórę z toksyn, dotlenia ją i zwiększa jej nawilżenie.
Ma też świetne właściwości oczyszczające.
Dlatego w sklepie pomyślałam no czemu nie!

Działanie: 
Kiedy pierwszy raz myłam nim włosy (PAMIĘTAJCIE pocierajcie nim głowę i włosy, a nie w rękach) byłam przerażona, włosy strasznie mi się poplątały jak nigdy wcześniej, ale nałożyłam swoją ukochaną odżywkę i włosy były cudowne! Miękkie, gładkie i oczyszczone (przynajmniej miałam takie wrażenie. Tylko co się stało. Zazwyczaj myję włosy co 2 dni i za każdym razem olejuje. Niestety szampon ten nie zmywa dobrze olejów, już na następny dzień musiałam je umyć.
Moje rozwiązanie? Na początku myję szamponem dla dzieci, a potem drugi raz tym i włosy są genialne!


Konsystencja, aplikacja i zapach
Zapach cudowny taki delikatny i świeży. Na moich włosach utrzymuje się do kolejnego mycia. Konsystencja jest dokładnie tak jak mydło, w czym się zakochałam! Aplikacja musi być bezpośrednio na włosach bo inaczej się nie pieni. A wydajność? Chyba nigdy się nie skończy ta malutka kosteczka.


Cena
Jest to 16,90 za 100g szamponu, który nigdy się nie skończy. Do zakupienia w sklepach Organique


Wnioski
Na pewno szampon ten nie sprawdził się u mnie przy zmywaniu olejów, a codzienne mycie nie wchodzi w grę, Za to jako drugie mycie włosów jest idealny. Działanie szamponu jest dla mnie zaskakująco miłe, dlatego też myślę, że kupię ponownie.

Ocena
4/5 punktów, co przy moich wymaganiach jest bardzo wysoko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz