poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach - kobalt Claire's i barbie Galax

Jak otwieram bloga to wydaje mi się, że widzę bloga o manicure, a to nie miało być tak. Obiecuję, że po sesji pojawią się inne posty : )
Dzisiaj wam pokażę ulubieńca, który podbił moje serce i myślę, że będzie ulubieńcem wakacji.
Jest to lakier z Claire's -a z podwójnym apikatorem : )
Cudownie pomalowane paznokcie na szybko bez poprawek przed wyjściem już były ładne : ) 

Lakier ma płynną konsystencję, która aż tak bardzo przy nałożeniu nie jest problemem.
Już jedna warstwa wystarczy, żeby nie było widać prześwitów

Buteleczka jest bardzo poręczna zrobiona z plastiku, dzięki czemu nie jest nic a nic ciężka

Prawda że piękny kolor!?
Pasuje i na dzień i na wieczór, poprostu uwielbiam!

Pędzelek jest taki trochę wyszczerbiony - naprawdę nie mam pojęcia czemu, ale o dziwo jest bardzo wygodny!

Tutaj mamy igiełkę do zdobień, która się nie zacina i naprawdę można nią (jeśli się potrafi oczywiście) 
fajne rzeczy wyczarować

Trwałość lakieru może nie powala po 3 dniach ścierają się końcówki, ale napewno będę go używała.
Kupiłam go na promocji i wyszedł ok 5 złotych. Normalnie kosztuje ok 15. Myślę, że nie jest to dużo jak za lakier, którym można wyczarować różne cuda na paznokciu. Chętnie kupię inne kolory jak tylko wykorzystam część zapasów : ) 


Drugi lakier to tak na szybko wam pokażę tylko
to lakier wzięty siostrzyczce.
Kolor przypominający lalkę barbie, lekko opalizujący z drobinkami. 
Jak ja uznałam jest to kolor letni i wylądował na moich stopkach
Słodki kolorek, który idealnie będzie wyglądał do opalenizny
(ja się nie opalam, ale może akurat ktoś będzie)

O dziwo jest bardzo trwały na stópkach się trzyma i trzyma!
oprócz nazwy GALAX nic mi więcej o nim nie wiadomo 
A tu moja stópka i lakierek na niej.
Jak wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz