wtorek, 11 czerwca 2013

Kolorowe Lato na paznokciach - kurczaczek AB LINES

Kiedy zobaczyłam rok temu ten kolor "kurczaczkowy" i jego brata, który pojawi się innym razem, wiedziałam, że muszę je mieć. Niestety okazała się to największą klapą stulecia, przynajmniej przy kurczaczkowym kolorze.

Muszę się pochwalić, że po raz pierwszy wyszedł mi kolor idealny na zdjęciu obrazujący rzeczywistość : )
Dokładnie taki jest kolor! 
Dlaczego moja współpraca z tym lakierem była nieudana?
Dlaczego zaliczam ten lakier do NAJGORSZEGO lakieru jaki jest mi dane używać?
Zacznijmy od konsystencji. Rzadki budyń z grudkami tak bym to określiła. 
Krycie? To co widzicie to kolor po uwaga 7 WARSTWACH! tak nie pomyliłam się 7 warstw, żeby nie było widać smug i by nie było prześwitów.
I tu jest bardzo dziwna sprawa. Ponieważ na prawą rękę dałam mniej warstw, bo mi się już nie chciało (ah to lenistwo) lakier zszedł już na następny dzień z niektórych paznokci. A prawa ręka, gdzie dałam ich 7 trzyma się w nienaruszonym stanie już trzeci dzień. Dlatego przy tym lakierze trzeba pamiętać DUŻO warstw!

Lakier na paznokciach wygląda jakby były pomalowane farbką plakatową (określenie mojej mamy).
Jest to całkowicie matowy lakier, żeby wyglądał w miarę normalnie trzeba pomalować top coatem.
Na plus oprócz koloru muszę dodać, że lakier ten ekspresowo schnie, wystarczy mu tylko 30 sekund mimo 7 warstw : )

Niestety nie skuszę się na inne lakiery tej firmy, mimo że są w bardzo niskich cenach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz