wtorek, 28 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach - wibo gel like roziskrzone niebo


Tak jak wczoraj pisałam dołączyłam do akcji Maliny.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać pierwszy kolor, który pokochałam w buteleczce, a na paznokciach...

Zaczynajmy!
Dzisiaj wam pokażę, jeden z największych lakierowych niewypałów w mojej kolekcji
Wibo Gel Like - roziskrzone niebo.
W buteleczce prezentuje się tak:

Naprawdę zakochałam się w tym kolorze, niestety na paznokciach to już całkowicie inna sprawa.

Jakkolwiek bym się starała to kolor nie wychodzi tak obrzydliwy jak powinien. Naprawdę kojarzy mi się z lakierem dla babć. 
No ale kolor to rzecz gustu. Przejdźmy do aplikacji i właściwości lakieru
Ja naprawdę nie wymagam, aby lakiery wytrzymywały na paznokciach miesiąc. Ale jeden dzień to naprawdę przesada, mimo że używam utwardzacza lakier ODCHODZI PŁATAMI.
Druga sprawa - lakier nie chce wyschnąć, naprawdę żeby nic mu nie zaszkodziło trzeba by nic nie robić przez 3/4 godziny, wtedy w miarę jest twardy.
Aplikacja jest wygodna, pędzelek naprawdę łatwy w obsłudze, nawet dla takiego laika jak ja.
Po 3 warstwach jest naprawdę dobre krycie, co niestety jest za dużo, bo sam etap malowania trwa ok. godziny, a gdzie jeszcze to długie suszenie..

Czy kupię ten lakier jeszcze? NIE NIE NIE. I na pewno nie będzie to mój lakier lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz