wtorek, 28 maja 2013

Rossman -40% kupiłam i ja!

                                      
Oczywiście i ja załapałam się na rossmanową promocję i trochę kupiłam. Do mojego koszyczka trafiło:
- Szampon babydream - zobaczymy jak spisze się u mnie
- krem na dzień Alterra z aloesem - skończył mi się krem, to wzięłam na spróbowanie
- toniki z ziaji - kiedyś używałam namiętnie, zobaczymy czy teraz też się pokochamy
- płyn micelarny bourjois - większość z was poleca, to też musiałam zakupić
- eyeliner wibo - słyszałam dużo dobrego na jego temat, a że mój zaginął to wzięłam
- lakier do paznokci miss sporty french manicure - urzekł mnie jego kolor
- husteczki facelle - najlepsze!
- maski do twarzy z ziaji - też je chwalicie, to trzeba wypróbować
- maseczka siarkowa moc - na moją problematyczną cerę
- maseczka efektima oczyszczająca - dzisiaj u kogoś przeczytałam, że jest objawieniem, to czemu nie wypróbować.
- maseczka peel-off rival de loop - mam już chyba wszystkie tej marki, prócz właśnie tej
- perfecta hydrożelowe płatki pod oczy - dzisiaj zobaczyłam swoje zmarszczki i się przeraziłam, może pomogą?

Myślałam, że się na nic nie skuszę, a jednak przekonałam się. : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz