poniedziałek, 8 lipca 2013

Nowości z ostatniego tygodnia

I kiedy obiecuję sobie idź na zakupy ale nie kupuj kosmetyków to czuję się załamana, gdy przynoszę kilka siatek. Tak też ten tydzień się skończył.


Sephora
Poszłam po puder, zaskoczyły mnie przeceny..
  • Podróżny zestaw yes to cucumber/carrots - jestem zafascynowana tą marką, dlatego musiałam kupić ten zestaw za jedyne 30 złotych. W skład wchodzi żel pod oczy, chusteczki do demakijażu i balsam do ust. Już teraz mogę powiedzieć, że ten balsam jest cudeńkiem!
  • szczotka do włosów z naturalnego włosia dzika - jako standardowa włosomaniaczka musiałam ją mieć, ale zawsze coś kupiłam innego, albo za droga. Teraz mam swoją własną za 30 złotych
  • puder Sephora - czytałam o nim wiele dobrego, a że mój ukochany jasny się kończy to jeszcze skorzystałam z przeceny 17 złotych z 59 : )
  • lakier do paznokci LO8 - wśród mojej ogromnej kolekcji lakierów o dziwo nie miałam tego koloru, a jest taki nacodzień - 3,90 PLN

 Super-Pharm
Jestem dumna, że wyszłam z tego sklepu z tak małymi zakupami
  • Biovax'y maski do włosów - obydwie mnie kusiły od dłuższego czasu (zresztą tak jak inne) a wszystko przez to, że wersja dla ciemno włosych jest magiczna
  • Filtr 50+ Dermedika - mój filtr z Vichy niestety się kończy, a ja jestem w trakcie poszukiwania tańszego odpowiednika
  • żel do mycia twarzy Iwostin - akurat mój Garnier się kończy, to wypróbuję ten, zobaczymy

 Natura
  • cień do powiek My Secret - granatowy, postanowiłam nauczyć się operować innymi kolorami cieni niż czerń, brąz i beże. Wybór padł na ciemny granat. Powiem wam, że jestem w 100% zadowolona z koloru, a nad współpracą pracujemy 
  • Maska do włosów Natur Vital - osławiona maska do włosów, leżała osamotniona w Naturze na dolnej półeczce, nie mogłam jej powiedzieć zostań, dlatego poszła ze mną. Ale po pierwszym użyciu mogę powiedzieć, że ją uwielbiam i kocham

 Wygrana
A tu wygrana u mariglod. W końcu będę mogła przetestować maskę bioetika. 
Balsam do ust właśnie ratuje moje usta. A krem do rąk jest miłością

H&M
Zacznijmy od tego, że poszłam kupić sobie ubrania... Ale lakierów jak i czarnych cieni do powiek nigdy dość
  • Lakiery do paznokci - zakochałam się w nich, naprawdę odkąd maluję paznokcie czyli od dobrych 6 lat nienawidzę błyszczących drobinek w lakierach (zresztą jak w każdym kosmetyku), tak te pokochałam i o dziwo trwałość jest całkiem całkiem!
  • cień do powiek, czarny - zawiodłam się.. bardzo słabo napigmentowany

Jeszcze teraz uświadomiłam sobie, że brakuje mi zakupów z Rossmana, ale to takie małe nieznaczące zakupy, że nawet nie będę się rozpisywać, dwie maseczki, krem do stóp i chusteczki nawilżone z Babydream.

A wy miałyście coś z tych kosmetyków? Jak się u was sprawiły?

5 komentarzy:

  1. napisz coś więcej o masce do włosów natur vital
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, tylko jeszcze ją potestuję, ale w tym tygodniu o niej napiszę : )

      Usuń
  2. Faktycznie granatowy to niezła odmiana od czerni i brązów :D Haha :D Ale idziesz w dobrym kierunku ;D Ogromne zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nauczę się ładnie malować to pokażę jak ten granat/ ciemny niebieski wyglada : p

      Usuń
  3. Maski Biovax uwielbiam - szczególnie tą do włosów ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń