czwartek, 27 lutego 2014

Lakier Deni Carte, Extra Strong kolor 167

Dzisiaj pokażę wam lakier, który kojarzy mi się z jednej strony z wiosną, a z drugiej ze szpitalem - a to wszystko przez kolor, który jest zimną zielenią, taką jaka jest na tych fartuchach ochronnych do operacji, czy też sekcji zwłok (takie moje małe zboczenie po praktykach : ) )
Lakier otrzymałam na spotkaniu bloggerek od firmy deni carte.
Ja jeszcze aktualnie tkwie w klimatach jesienno-zimowych, dlatego najczęściej na moich paznokciach aktualnie pojawia się czerwień, ale od czasu do czasu maluję na inny kolor i wtedy wam wrzucam ten inny kolor, żeby nie było tak monotematycznie 

Lakier ma wykończenie kremowe, po wysuszeniu delikatnie się błyszczy.

Trzyma się na różnych palcach różnie, na dwóch po 3 dniach mi odprysło, a na niektórych nawet teraz 5 dzień tylko końcówki zeszły, więc przyjmijmy, że na moich paznokciach trzyma się 3 dni, co daje dobry wynik. Lakier zmywa się bezproblemowo, nie barwiąc płytki paznokcia.

Paznokcie malowałam na przerwie na zajęciach, dlatego błagałam by wysechł szybko i o dziwo wysechł w 15 minut. Malowało się nim bardzo dobrze, dzięki dość szerokiemu pędzelkowi i konsystencji, która nie rozlewa się poza płytkę.

Lakier dostajemy w dużej i okrągłej buteleczce, gdzie w środku mamy 10 ml lakieru. Za lakier zapłacimy 5,80, co nie jest wysoką ceną, a naprawdę zdziwił mnie swoją jakością. Zapewne, gdyby były dostępne stacjonarnie pokusiłabym się o jeszcze jakiś kolor tak, by móc porównać działanie lakieru.

Lakier naprawdę jest dobrej jakości, jednak kolor w 100% nie jest mój, chociaż na momenty żeby przypomnieć sobie o najfajniejszych praktykach jakie miałam - w prosektorium, mogę pomalować (to nie sarkazm). Jeśli macie okazję go kupić to naprawdę spróbujcie, bo może akurat wam się spodoba.
Ja jeszcze kiedyś skuszę się na czerwony jakiś, albo granatowy. Ten lakier oceniam na 4 na 6 punkta - po pierwsze kolor jak narazie nie mój, a po drugie za mały błysk : c ale z tym można sobie poradzić : )

A wy miałyście może lakier z tej serii? Jak wam się sprawdził? A może miałyście do czynienia z tą marką (mój podkład czeka na lato, gdy słońce mnie opali, więc dopiero wtedy spodziewajcie się czegoś o podkładzie)

51 komentarzy:

  1. Lakierów od nich nigdy nie miałam, jedynie słyszałam o nich gdyż sama jestem z Bydgoszczy. Kocham takie kolory ja ten, bardzo ładnie prezentują się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nadal się do tego koloru przekonać nie umiem, ale poczekam na cieplejsze dni to może może jednak się przekonam : )

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery do paznokci deni carte.Mój faworyt to nudziak 312.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli są fajne, trzeba zapamiętać to jak będę miała okazję zaopatrzę się : ) dzięki : *

      Usuń
  3. Bardzo nie mój kolor, ale sam lakier wydaje się być ciekawy. Może znalazłby się w palecie jakiś ładny fiolet czy coś. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja sie nie moge do niego teraz przekonać chociaz ma swój urok i w butelce go lubie : )

      Usuń
  5. Lubię takie energetyczne kolory, ale bardziej podoba mi się ten,który obecnie używam- Deni Carte 333 - ładny , czysty turkusik.Na prawdę dobry i niedrogi lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wlasnie wolała turkus na teraz, chociaz No kto wie : )

      Usuń
  6. świetny kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki szpitalny, mam nadzieje ze mi sie na wiosnę spodoba : )

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dlatego mam nadzieje , ze na wiosnę mi sie bardziej spodoba : )

      Usuń
  8. lubie takie kolorki :) u mnie teraz najczęściej niebieski gości w różnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ostatnio tez mam oprócz czerwieni i fioletu manie na niebieski

      Usuń
  9. Fajny kolor, mam podobny z GR :) Swoją recenzją zachęciłaś mnie do dołączenia do obserwatorów ;) Pozdrawiam
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie gr mnie urzekło wykończeniem żelkowym i jestem w nich zakochana, w tym mi tego brakuje : (

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja cos czuje że przez wasze zachwyty zacznie mi sie podobać : p

      Usuń
  11. po 1. cudne paznokcie!
    po 2. cudny kolor! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć ze komuś sie podobają pazurki, bo jest to ich krótka wersja i mi strasznie ich brakuje : (

      Usuń
  12. Lakier daje bardzo ładny efekt, a przynajmniej na wyżej widocznych zdjęciach :) niestety nie miałam żadnego z tej firmy :/
    http://credo-in-virtute-tua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakuje takiego wykończenia zelkowego w którym jestem zakochana : c

      Usuń
  13. Nie znam kompletnie, aczkolwiek kolor jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie kojarzy ci sie ze szpitalem? Hehehe bo mi strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolorek! mam bardzo podobny z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor, ale jakie super paznokcie :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, po skróceniu - staram sie przyzwyczaić : )

      Usuń
  17. Ciekawy kolorek :) mam prawie identyczny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ciekawy, ale ja nadal z prosektorium nie moge przestać go kojarzyć : p

      Usuń
  18. jeny, ten kolor jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kolor, ale moje skojarzenie to z kolei klatka schodowa :D Albo szkoła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahahaha faktycznie, u babci jest taki kolor!

      Usuń
  20. Chyba nie moja bajka, niestety też kojarzy mi się właśnie ze szpitalem, ale za bardzo żeby mi się podobał, gdyby był troszkę jaśniejszy to może, może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby był miętą to chętnie bym go nosiła cały czas nawet od dziś : )

      Usuń
  21. Mam go i innych jego kolegów ;) w tym kolorze mi coś nie pasowało i teraz już wiem co - kolor szpitalnego fartucha :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! a inne bym chętnie przygarnęła <3

      Usuń
  22. piekny kolor mialam podobny z hean

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam podobny, ale jaśniejszy i tam już tego koloru nie ma takiego prosektoryjnego! : p

      Usuń
  23. Ja mam numer 333, jest nieco jaśniejszy i uwielbiam go :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym jaśniejszy ! Bo bardziej miętowy by był : )

      Usuń
  24. ja mam deni carte 231 :) i lubię go bardzo choć przyznam, że 312 też mi się bardzo podoba :) A ten kolor idealnie to biało - miętowego stroju letniego :) super

    OdpowiedzUsuń